اینتر مصمم به جذب کونته یا سیمئونه، اسپالتی گزینه سوم است

به گزارش اخبار ورزشی، باشگاه اینتر ایتالیا همچنان شرایط سرمربیان دو تیم چلسی و اتلتیکو مادرید را زیر نظر دارد.

اینتر مصمم به جذب کونته یا سیمئونه، اسپالتی گزینه سوم است

به گزارش خبرنگاران، گروه سرمایه گذاری سونینگ چین، مالک باشگاه اینتر برنامه ای خاص برای بازگرداندن این باشگاه باسابقه به روزهای اوج خود دارد و برای رسیدن به این هدف میخواهد در تابستان پیش رو سرمایه گذاری قابل توجهی در جذب مهره های مورد احتیاج خود کند که در رأس آن استخدام یک سرمربی جدید است.

تیم فوتبال اینتر در 7 بازی اخیرش در مسابقات سری A ایتالیا، به بردی نرسیده و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه لیگ اروپا را هم باید ازدست رفته دانست. روز گذشته بود که رسانه های ایتالیایی خبر دادند استفانو پیولی فصل آینده به فیورنتینا خواهد پیوست و باشگاه اینتر هم علاقه ای به ادامه همکاری با این مربی ایتالیایی ندارند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا امروز (دوشنبه) گزارش داد که هدف اصلی مالکین چینی باشگاه اینتر در تابستان پیش رو به خدمت دریافت آنتونیو کونته و یا دیه گو سیمئونه است و قصد دارند پیشنهاد دستمزد 15 میلیون یورو در سال را به این دو مربی بدهند، البته این پیشنهاد وسوسه انگیز به اینجا ختم نمی گردد و در صورت پیوستن یکی از این دو مربی به اینتر پاداش هایی هم در صورت کسب نتایج مطلوب و کسب جام در نظر گرفته است، این در حالی است که به کونته یا سیمئونه تضمین سرمایه گذاری روی جذب بازیکنان جدید هم داده خواهد شد.

اینتر برای شکار یکی از این دو سرمربی سرشناس منتظر خواهد ماند تا قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس قطعی گردد و اتلتیکو مادرید بازی برگشت خود مقابل رئال مادرید در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را انجام دهد.

بر اساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت اگر کونته و سیمئونه پیشنهاد اینتر را رد نمایند، آن وقت لوچانو اسپالتی، سرمربی کنونی رم گزینه اصلی راهنمایی نراتزوری خواهد بود، این در حالی است که از لئوناردو ژاردیم، پائولو سوسا، چزاره پراندلی و اوزبیو دی فرانچسکو نیز به عنوان گزینه های بعدی یاد شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 690

به "اینتر مصمم به جذب کونته یا سیمئونه، اسپالتی گزینه سوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر مصمم به جذب کونته یا سیمئونه، اسپالتی گزینه سوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید