پاری سن ژرمن رقیب بارسلونا در راه جذب اریک گارسیا، آلگری، گزینه احتمالی راهنمایی رم

به گزارش اخبار ورزشی، خبرگزاری خبرنگاران- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

پاری سن ژرمن رقیب بارسلونا در راه جذب اریک گارسیا، آلگری، گزینه احتمالی راهنمایی رم

به گزارش خبرنگاران، فرناندو یورنته، مهاجم اسپانیایی و 35 ساله ناپولی ممکن است به باشگاه سابقش بیلبائو بازگردد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، باشگاه اتلتیک بیلبائو در ساعات گذشته کوشش ها برای جذب فرناندو یورنته، مهاجم ناپولی را شروع نموده است. این بازیکن اسپانیایی که فقط تا انتهای فصل قرارداد دارد، در این فصل تنها 48 دقیقه در سری آ برای پارتنوپی به میدان رفته و اودینزه نیز خواهان جذب وی شده است. در روزهای آخر جابجایی ژانویه جدایی یا ماندن یورنته معین می گردد.

- شب گذشته، چلسی و لسترسیتی در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی 2-0 روباه ها به انتها رسید. به نقل از اتلتیک، چلسی تحت راهنمایی فرانک لمپارد طی 8 بازی اخیر، پنجمین شکست خود را تجربه کرد و این سرمربی انگلیسی روز به رو به درهای خروج از این باشگاه نزدیک تر می گردد. اکنون سران چلسی در اندیشه انتصاب یک سرمربی آلمانی هستند که سابقه حضور در بوندسلیگا را داشته باشد و بتواند با بازیکنانی همچون تیمو ورنر و کای هاورتس به خوبی کار کند. توماس توخل، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک در بین گزینه های سران چلسی به عنوان سرمربی بعدی تیم خود هستند.

- مهاجم ساوتهمپتون به حضور در منچستریونایتد علاقه مند است. دنی اینگز از حضور در منچستریونایتد استقبال می نماید. به نقل از اتلتیک، روز گذشته خبر رسید دنی اینگز که تا سال 2022 با ساوتهمپتون قرارداد دارد، می خواهد باشگاه فعلی اش را در تابستان به مقصد یکی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. به نظر می رسد یکی از مقاصد دلخواه مهاجم سابق لیورپول، منچستریونایتد است. اینگز در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان ساوتهمپتون بوده و توانسته طی 13 مسابقه، 7 بار گلزنی کند و 3 پاس گل برای هم تیمی هایش در تیم هازن هوتل فراهم سازد.

- جمال موسیالا، هافبک تهاجمی 17 ساله و انگلیسی باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از نیزار کینشلا از گل، سران بایرن مونیخ و جمال موسیالا بر سر تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند. این هافبک جوان خواهان دستمزد هفتگی 100000 پوندی است و در همین حال، باشگاه های انگلیسی نیز شرایط او را تحت نظر دارند. در صورتی که دو طرف در مذاکرات بعدی خود بر سر تمدید قرارداد به بن بست برسند، این احتمال وجود دارد که در تابستان آینده شاهد جدایی موسیالا از بایرن مونیخ باشیم.

- آندره آ پینامونتی، مهاجم جوان اینتر بعید به نظر می رسد در جابجایی فعلی از این تیم جدا گردد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر برای واگذار کردن کریستین اریکسن به تیمی دیگر خواهان انتقال دائمی یا انتقال قرضی غیر رایگان است. علاوه بر این تیمی که هافبک دانمارکی را به صورت قرضی می خواهد باید تمام دستمزد او را بپردازد. این روزنامه به رقمی که اینتر برای رضایت دادن به انتقال قرضی اریکسن می خواهد اشاره ننموده است. تاتنهام همچنان به او علاقه دارد اما هنوز به طور جدی اقدام ننموده است. همچنین اینتر تصمیم گرفته مانع جدایی آندره آ پینامونتی در ژانویه گردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم جوان تا انتها فصل در اینتر می ماند.

- ناچو فرناندز به علت ارتباط با فرد مبتلا به کرونا، قرنطینه شد و با رئال مادرید به آلکوی سفر نکرد. به نقل از مارکا، ناچو فرناندز مدافع رئال مادرید به دلیل ارتباط با فردی که مبتلا به کرونا بوده، نتوانسته با کهکشانی ها به آلکوی سفر کند و در بازی (چهارشنبه) مقابل آلکویانو غایب است. روز گذشته، تست PCR ناچو منفی شده بود اما او باید منتظر بماند و جواب تست دومش هم معین گردد. نام او در لیست 20 نفره رئال مادرید برای تقابل با آلکویانو بود اما حالا او از لیست خط خورد. این در حالی است که نام سرخیو راموس و رافائل واران هم در لیست نیست؛ بنابراین، ویکتور چوست، مدافعی که از کاستیا به این بازی دعوت شده، در کنار ادر میلیتائو زوج خط دفاعی رئال مادرید را تشکیل می دهند.

- ماسیمیلیانو الگری، از نام هایی است که پیرامون نیمکت رم شنیده می گردد. به نقل از اسکای اسپورتس و گل ایتالیا، شاگردان پائولو فونسکا در رم مقابل اسپتزیا در یک بازی پرحاشیه و پرگل شکست خوردند تا حذف زودهنگامی را از کوپا ایتالیا تجربه نمایند. در هر صورت سران رم هنوز به فونسکا اعتماد دارند و او را تایید می نمایند اما ملاقات مجدد مقابل اسپتزیا این بار در سری آ نقش حیاتی در آینده سرمربی جالوروسی خواهد داشت. نیمکت رم در صورت ناکامی دوباره مقابل اسپتزیا، می تواند دستخوش تغییرات گردد. دی مارتزیو نام ماسیمیلیانو الگری را در این میان مطرح نموده و از آن به عنوان یک گزینه وسوسه برانگیز نام برده است، هرچند که سرمربی اسبق یوونتوس اخیرا به چلسی هم لینک شده است.

- مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی و 23 ساله ساسولو برای تابستان مورد توجه یوونتوس و منچسترسیتی واقع شده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی یکی از باشگاه هایی است که عملکرد مانوئل لوکاتلی، هافبک جوان ساسولو را زیر نظر داشته اما این باشگاه انگلیسی گزینه های دیگری را هم زیر نظر دارد. با این حال در صورت اقدام سیتی، برای او سخت است تا به این تیم برود. پاراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس نیز در حال حاضر علاقه زیادی به لوکاتلی دارد. ساسولو برای هافبک ملی پوش خود 40 میلیون یورو می خواهد و بعید به نظر می رسد در ژانویه او را به فروش برساند.

- نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر حدود 80 میلیون یورو قیمت دارد. به نقل از فابریتزیو رومانو، در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص علاقه تیم هایی مثل لیورپول، بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و تاتنهام به نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی اینتر شنیده شده است اما تا این لحظه مطلقا هیچ چیز وجود نداشته و تیمی اقدام ننموده است. رومانو می گوید بارلا که اکنون بهترین هافبک ایتالیایی است، حدود 80 میلیون یورو قیمت دارد و در تابستان جذب او توسط تیمی دیگر بسیار سخت خواهد بود. لازم به ذکر است گاتزتا روز گذشته مدعی شده بود بایرن مونیخ برای بارلا، اولین تماس ها با اینتر را برقرار نموده است.

- از مدت ها قبل معین شد که اریک گارسیا دیگر قصد ندارد به کارش در منچسترسیتی ادامه دهد و خواهان جدایی از این تیم شده است؛ موضوعی که چندی پیش پپ گواردیولا نیز آن را تایید کرد. بعد از اینکه عدم علاقه مدافع اسپانیایی برای تمدید قرارداد با منچسترسیتی قطعی شد، اکثریت رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن خواهان حضور در بارسلونا است و میخواهد هر طور که شده به کاتالونیا بازگردد. از طرف دیگر طی روزهای گذشته بعضی منابع اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که تمام توافقات لازم برای انتقال اریک گارسیا به بلوگرانا شکل گرفته و این بازیکن به زودی با بارسلونا قرارداد امضا خواهد نمود.

با وجود منتشر شدن خبر توافق اریک گارسیا با بارسا، اکنون منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو ادعای جدیدی را مطرح نموده است. بر این اساس باشگاه پاری سن ژرمن نیز به جمع مشتریان مدافع اسپانیایی اضافه شده و میخواهد در یک حرکت غافلگیرانه این بازیکن را به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو اضافه کند؛ موضوعی که البته خیلی دور از انتظار به نظر می رسد چرا که بارها از علاقه اریک گارسیا برای انتقال به بارسلونا صحبت شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1315

به "پاری سن ژرمن رقیب بارسلونا در راه جذب اریک گارسیا، آلگری، گزینه احتمالی راهنمایی رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن رقیب بارسلونا در راه جذب اریک گارسیا، آلگری، گزینه احتمالی راهنمایی رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید