این رنگ خانه شما را گران تر نشان می دهد

به گزارش اخبار ورزشی، رنگ نقره ای از جمله رنگ هایی است که بسیار ترند شده است و در بخش های مختلف یک خانه مورد استفاده قرار می گیرد.

این رنگ خانه شما را گران تر نشان می دهد

رنگ نقره ای جزو رنگ های خنثی است. از این رو ترکیب آن با سایر رنگ ها کار بسیار راحتی است. سایه های مختلف رنگ نقره ای در دکوراسیون باعث مجذوب کنندهیت و زیبایی می گردد. در این مطلب از خبرنگاران به کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل می پردازیم.

کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

استفاده از رنگ نقره ای باعث لوکس و لاکچری شدن یک خانه می گردد. اگر در پی گران نشان دادن دکوراسیون خانه خود هستید از ترکیب طلایی و نقره ای براق بهره ببرید.

انواع ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی نقره ای

دکوراسیون نقره ای را می توان با بازی رنگ ها پیش برد. یعنی تنها کافی است که نقره ای را وارد پالت رنگی منزل کنید اما همین که طیف های کمرنگ و پر رنگ آن را به کار برید یا رنگ های مکمل را در پالت آن استفاده نموده و دیزاین های زیبا خلق می کنید. کافی است بدانید که کدام طیف را به کدام المان یا وسیله اختصاص دهید.

دکوراسیون نقره ای و طلایی

اگر عاشق فضاهای لاکچری هستید؛ نقره ای ها را بریزید در طلایی ها. اکسسوری های طلایی لوکس را با مبلمان نقره ای و طوسی ست کنید. ترکیب رنگ دکوراسیون نقره ای و طلایی، نگاه ها را خیره می نموده و فضایی لوکس و زیبا ایجاد می نماید و گرمای طلایی، حالت صنعتی نقره ای را خنثی می نماید.

ترکیب طوسی و نقره ای از کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

برای ترکیب رنگ طوسی و نقره ای تنها باید با کمرنگ یا پررنگ تر کردن طیف بازی کنید. تمامی این براقیت یا کدورت ها در طیف طوسی و نقره ای، فضای هال، پذیرایی، اتاق خواب یا سرویس بهداشتی را مدرن و لوکس می نماید. هرجا خواستید بیشتر به سمت لوکس بروید، نقره ای و برق اشیا را بیشتر کنید. برای اینکه چیدمان خانه خود را زیبا کنید به مطلب 9 وسیله ای که هرگز نباید در خانه خود نگه دارید! سر بزنید.

دکوراسیون نقره ای و صورتی

دکوراسیون نقره ای صورتی را بیشتر برای اتاق خواب به کار می برند. البته اگر همسرتان با رنگ صورتی مسئله ای ندارد. می توانید با ترکیب رنگ دکوراسیون نقره ای صورتی، به سمت سبک شبی شیک بروید. این سبک برای نشیمن و پذیرایی حس دنج و زنانه ای را درست می نماید.

دکوراسیون نقره ای و سفید

دکوراسیون نقره ای سفید برای آن دسته افرادی خوب است که هر از گاهی دوست دارند، رنگ و سبک را در دکوراسیون منزل شان عوض نمایند. اگر از ترکیب رنگ های نقره ای جسورانه می ترسید بهتر است دکوراسیون نقره ای سفید را امتحان کنید. این رنگ ها را می توان با اکسسوری های رنگی دیگر به سمت دلخواه پیش برد.

ترکیب نقره ای و مشکی از کاربردهای رنگ نقره ای در دکور منزل

در ترکیب رنگ نقره ای و مشکی، فضایی سنگین به وجود می آید. نمای داخلی منزل کاملا سرد می گردد. این ترکیب رنگ معمولا برای جوانان و افراد مجرد مجذوب کننده است.

دکوراسیون نقره ای آشپزخانه

یکی از مجذوب کننده ترین و معمول ترین محل های استفاده از رنگ نقره ای و طوسی در دکوراسیون، آشپزخانه است. برای این منظور می توانید خیلی راحت یک ست کابینت نقره ای یا طوسی سفارش دهید. یا می توانید از روکش های نقره ای برای کابینت های خود بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه اتاق نشیمن را زیباتر جلوه دهیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1975

به "این رنگ خانه شما را گران تر نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این رنگ خانه شما را گران تر نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید