بارش برف و باران در محور های 11 استان کشور

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های 11 استان کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در محور های 11 استان کشور

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در محور های اراک- توره در استان مرکزی، خرم آباد- بروجرد و بروجرد- اراک در لرستان، زنجان- بیجار در زنجان، ملایر- اراک در همدان و پیرانشهر- نقده در استان آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

وی گفت: در محور های کوهرنگ- مسجدسلیمان و بروجن- لردگان در چهارمحال و بختیاری و محور های اردبیل - آستارا، سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال در گیلان نیز برف می بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محور های گیلان، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، اصفهان، خوزستان، کردستان و چهارمحال و بختیاری پرداخت و اضافه کرد: در محور میانه- زنجان در آذربایجان شرقی نیز باران می بارد.

سردار رحمانی به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان های آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، اردبیل، اصفهان و قزوین پرداخت وگفت: رانندگی با چراغ روشن و رعایت قوانین و مقررات به رانندگان توصیه می گردد.

وی ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه های قزوین- کرج و کرج- تهران را نیمه سنگین و در بعضی مقاطع سنگین ارزیابی و توضیح داد: ترافیک در آزادراه تهران- قم (رفت و برگشت) و تهران - ساوه در هر دو جهت آزادراهی، قدیم و رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در هفته جاری اشاره و بیان داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی جاده ها لغزنده است؛ بنابراین به رانندگانی که قصد تردد در جاده های بین شهری به خصوص در استان های غربی و مرکزی کشور را دارند توصیه می کنیم حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 527

به "بارش برف و باران در محور های 11 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در محور های 11 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید