بانویی که رکورددار تکواندوی سرعتی ایران است

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/همدان به مناسبت گرامیداشت هفته زن، خبرنگاران به سراغ یکی از زنان پیروز استان همدان رفته و با وی در مورد پیروزیت هایش به گفت و گو پرداخته است.

بانویی که رکورددار تکواندوی سرعتی ایران است

عضو تیم ملی تکواندوی بانوان با اشاره به فعالیت 20 ساله خود در این رشته ورزشی، گفت: 12 سال به شکل کاملا تخصصی در بخش مبارزه فرضی تکواندو مشغول به فعالیت بوده و با شرکت در تمامی مسابقات مربوطه پیروز به کسب مقام و مدال شده ام.

معصومه حسینی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه در مسابقات کره جنوبی 2017 پیروز به کسب 2 مدال طلا شده است، بیان نمود: 30 مدال کشوری، 2 مدال در مسابقات جهانی چین تایپه و یک مدال طلا در مسابقات آسیایی ویتنام سال جاری ازجمله پیروزیت های من در این رشته ورزشی بوده است.

این بانو افتخارآفرین همدانی ادامه داد: همچنین به عنوان نخستین بانو در ایران پیروز به کسب رکورد در بخش سرعتی مبارزه فرضی در مسابقات 2017 کره جنوبی شده ام.

این ورزشکار نام آور دوری از خانواده را یکی از مسائل بزرگ پیش رو ورزشکاران دانست و افزود: ورزشکاران مجبور به سفرهای طولانی و بلند مدت هستند؛ این شرایط برای بانوان متاهل به ویژه مادران بسیار سخت تر است.

حسینی نبود امکانات برای تمرین را از دیگر مسائل ورزشکاران دانست و بیان نمود: رشته تکواندو نیازمند مدت زمان طولانی برای تمرین است اما به دلیل نبود فضای مناسب در استان، ورزشکاران این رشته مجبور به تمرین درخانه هستند.

این بانو پیروز در ادامه افزود: نبود مربی مناسب در استان نیز از دیگر مسائل ورزشکاران است چراکه آن ها به دلیل آموزش فنون جدیدتر مجبور سفر به استان های دیگر مانند اصفهان و یا تهران هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 589

به "بانویی که رکورددار تکواندوی سرعتی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانویی که رکورددار تکواندوی سرعتی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید