بمب هایی که به مرور شما را می کشند!

به گزارش اخبار ورزشی، قربان قد و بالای ساندویچ دبل کوبیده رفتن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی، غذا را به مرحله جدیدی از موجودیت خود در طول تاریخ غذا ارتقا داده است.

بمب هایی که به مرور شما را می کشند!

به گزارشخبرنگاران، این روز ها در شبکه های اجتماعی با ویدئو های تبلیغاتی از فست فود های حجیم روبرو می شویم که نه تنها اشت ها آور نیست بلکه به شدت اشتها شما را هم کور می نماید. سوال، اما اینجاست که ساندویچی با این حجم از مواد اولیه، ارزش غذایی اش چقدر است؟

بیشتربخوانید

از نظر حمیده هنرور، کارشناس مواد غذایی، کوه باشکوه وسوسه انگیز پر از اسید چرب است و ارزش غذایی پایینی هم دارد. او به ما می گوید: در ساندویچ های بمب، گوشت خالص کمی استفاده می گردد و همین باعث می گردد تادرصد مقدار پروتئین این ساندویچ ها پایین بیاید. و این برای ساندویچی که درواقع جز مواد غذایی پروتئینی به حساب می آید، خیلی بد است. او معتقد است که سوسیس و کالباسی که در بمب ها استفاده می گردد، کیفیت بالایی ندارد و همین باعث شده تا ارزش غذایی بمب ها، پایین بیاید.

به نظر هنرور از گوشت در این بمب ها استفاده نمی گردد و برای ساختن برگر ها از سویا استفاده می گردد: اگر سویا در این بمب ها استفاده گردد که خوب است. مشکل اینجاست که از تفاله سویا برای برگر ها استفاده می گردد. از نظر هنرور، مشکل، اما در جای دیگری است؛ در مواد اولیه ای که نقش اول را هم در بمب ها ایفا می کند، یعنی از پنیرها. او می گوید: پنیری که در بازار خیلی گران است، در این بمب ها با حجم بالا استفاده می گردد، حال این که هزینه بمب ها خیلی پایین است. به گفته او از پنیر هایی که کیفیت کمی دارد، در بمب ها استفاده می گردد. این کارشناس تغذیه معتقد است از پنیر هایی با درجه کیفیت سه و حتی چهار، در بمب ها استفاده می گردد.

کاربردیگر نوشت: این چیزی که به نام پنیر به پتزا و فست فود ها اضافه می نمایند در واقع پنیر نیست بلکه ترکیبی از چربی و فسفات و چند ماده افزودنی هستش. قیمت پنیر واقعی بسیار گرون هستش

دیگری نوشت:کی شده که 4 نفر، یک ساندویچ سفارش دهند که این ها ساندویچ 4 نفره درست می نمایند. مگر میز است؟ نه مواد اولیه با کیفیت، نه تزیینی، نه تنوعی، واقعاً تهوع آور شده

کاربر دیگر نوشت: جدا از کیفیت پایین مواد اولیه فست فود ها، این در هم آمیختگی مواد فست فود به عنوان خوراک های تازه حال بهم زن شده اند.

کاربر دیگر نوشت: بیچاره معده که این همه زباله رو باید هضم کنه

دیگری نوشت: سونامی سرطان های گوارشی در راهه. همه غذا های پروسس شده، دیپ فرای با روغن های مونده.

منبع: بهترین ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1803

به "بمب هایی که به مرور شما را می کشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب هایی که به مرور شما را می کشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید