تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آیفون 11

به گزارش اخبار ورزشی، سال جاری نیز همانند سال های گذشته با نزدیک شدن به تابستان، شایعات در رابطه با گوشی های جدید اپل به اوج خود رسیده اند. تاکنون از بعضی ویژگی های احتمالی گوشی های جدید اپل (آیفون 11) با خبر شدیم که از جمله این ویژگی ها می توان به دوربین سه گانه با طراحی مربعی شکل، حذف قابلیت لمس سه بعدی و به احتمال زیاد اضافه شدن درگاه USB Type C اشاره نمود.

تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آیفون 11

نام آیفون های جدید هنوز اعلام نشده است. وب سایت های مختلف نیز تا کنون از اسم های گوناگونی برای اشاره به این گوشی ها استفاده نموده اند. اما محتمل است اپل در گوشی های جدید خود، اعداد رومی را کنار بگذارد و این سه گوشی را با نام های آیفون 11، آیفون 11 مکس (یا آیفون 11 پلاس) و آیفون 11 آر، معرفی کند.

اما دو سوال مهم وجود دارد که دانستن آن ها اهمیت بیشتری نسبت به دانستن نام این گوشی ها دارد. اینکه آیفون های جدید چه زمانی به بازار می رسند و قیمتشان چقدر خواهد بود.

تاریخ عرضه

اپل از سال 2012 تاکنون، همه گوشی های خود را (به استثنای آیفون SE) اواخر شهریور معرفی و بیش از نیمی از آن ها را اوایل مهرماه عرضه نموده است. دلیلی وجود ندارد که اپل تاریخ معرفی آیفون های جدید را تغییر دهد، اما طبق تقویم شرکت ورایزن وایرلس که اخیرا جزئیاتی از آن به بیرون درز نموده بود، به نظر می رسد آیفون های جدید اوایل مهرماه یا اواخر شهریور معرفی شوند. بنابراین محتمل است اواسط مهرماه شاهد عرضه گوشی های جدی اپل باشیم.

قیمت احتمالی

با توجه به اینکه قیمت آیفون ایکس اس و آیفون ایکس مکس در محدوده 1000 تا 1100 دلار واقع شده است، به احتمال زیاد آیفون های جدید نباید با قیمتی بسیار گران تر از آن ها عرضه شوند. چراکه به نظر می رسد جز دوربین سه گانه و سخت افزار قوی تر، نوآوری یا تغییر زیادی در این گوشی ها شاهد نخواهیم بود.

بنابراین می توان انتظار داشت آیفون 11 برای مدل های 128، 256و 512گیگابایتی، قیمتی به ترتیب 1000، 1100و 1200 دلار داشته باشد. همچنین سه مدل آیفون 11 مکس نیز می توانند در محدوده قیمتی 1100 تا 1300 دلار قرار گیرند. در نهایت نیز به آیفون 11 آر می رسیم که نسبت به مدل های پیشین مقرون به صرفه تر بوده و به احتمال زیاد قیمت آن از 750 دلار شروع و به 1000 دلار ختم می گردد. تنها نکته دردناک ماجرا این است که تا همین سه چهارسال پیش خرید گوشی پرچمدار اپل با نصف این قیمت ها ممکن بود، اما هرچه که می گذرد، شنیدن رقم های بالاتر از هزار دلار برای خرید یک گوشی آیفون تعجب کمتری جلب می نماید.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 147

به "تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آیفون 11" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه و قیمت احتمالی آیفون 11"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید