تداوم اقدامات عجیب در فدراسیون جودو، دعوت واتس آپی از رئیس انجمن کوراش خراسان به کمیته انضباطی!

به گزارش اخبار ورزشی، در حالی که رشته کوراش با جدایی از فدراسیون جودو به فدراسیون ووشو پیوسته است، اما رئیس انجمن کوراش خراسان رضوی به وسیله واتس آپ به کمیته انضباطی فدراسیون جودو دعوت شده است.

تداوم اقدامات عجیب در فدراسیون جودو، دعوت واتس آپی از رئیس انجمن کوراش خراسان به کمیته انضباطی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسئولان فدراسیون جودو بعد از احضار عجیب کوروش خسرویار، رئیس هیئت جودو استان خراسان شمالی به وسیله واتس آپ به کمیته انضباطی، در اقدامی عجیب تر و با همین روش محمود زنده روحانی، رئیس انجمن کوراش خراسان رضوی را نیز به کمیته انضباطی دعوت کردند.

این در حالی است که رشته کوراش از ابتدای مردادماه از فدراسیون جودو جدا و به فدراسیون ووشو پیوسته است.

محمود زنده روحانی در مورد دلایل دعوت خود به کمیته انضباطی فدراسیون جودو به خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: دلایل دعوت من به کمیته انضباطی فدراسیون جودو را باید از آقایان پرسید. واقعا نمی دانم وقتی در جودو مسئولیتی ندارم، دلایل احضارم به کمیته انضباطی چیست؟ البته شنیدم دلیل دعوتم به کمیته انضباطی، تماس با دوستانم در هیئت های جودو بوده است. نکته مهم نیز دعوت من به وسیله واتس آپ به کمیته انضباطی است که خیلی جالب و خنده دار است.

وی توضیح داد: البته حتما در کمیته انضباطی فدراسیون جودو حاضر خواهم شد تا ببینم دلیل دعوتم چیست؟ 17 سال دبیر هیئت جودو خراسان و 10 سال رئیس هیئت جودو خراسان بودم و به گفته قهرمانان دوران طلایی جودو خراسان در زمان مسئولیت من بوده است. علاوه بر این 11 سال در زمان امینی، رضوی، رستگار و درخشان مسئول کمیته استان های فدراسیون جودو در دوران مختلف بودم.

مسئول انجمن کوراش خراسان رضوی بیان کرد: هیچگاه در مورد دوران قهرمانی آرش میراسماعیلی صحبتی نکردم، اما اعتقاد دارم او توانایی مدیریت ندارد. شاید جرم من این بوده است که در زمان انتخابات با توجه به مسئولیت کمیته امور استان ها از او حمایت نکردم. میراسماعیلی حتما توقع داشت از او حمایت و با حضور در استان های برایش رای جمع کنم. میراسماعیلی قهرمان جودو است، اما داستان مدیریت کاملا متفاوت است و او اصلا از تجربه کافی برای مدیریت برخوردار نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 279

به "تداوم اقدامات عجیب در فدراسیون جودو، دعوت واتس آپی از رئیس انجمن کوراش خراسان به کمیته انضباطی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اقدامات عجیب در فدراسیون جودو، دعوت واتس آپی از رئیس انجمن کوراش خراسان به کمیته انضباطی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید