تداوم بارش باران در غرب و جنوب کشور

به گزارش اخبار ورزشی، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در غرب و جنوب کشور طی امروز دوشنبه 17 آبان ماه اطلاع داد.

تداوم بارش باران در غرب و جنوب کشور

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه 17 آبان در بعضی نقاط استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شرق خوزستان، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش باران، در بعضی نقاط رعد و برق و در نقاط مرتفع و سردسیر فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد بارش برف پیش بینی می گردد.

فردا سه شنبه 18 آبان ماه در بعضی نقاط کرمان، هرمزگان و غرب تنگه هرمز بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه 19 و 20 آبان ماه در نوار شمالی کشور کاهش دما و در استان های ساحلی خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد و در این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

روز آدینه 21 آبان ماه در استان های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 17 تا 19 آبان ماه در منطقه ها صنعتی و پرجمعیت به ویژه در استان های تهران و البرز افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می رود.

آسمان تهران فردا 18 آبان ماه صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 16 درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه 19 آبان ماه صاف و غبار آلود و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

طی امروز و فردا 17 و 18 آبان ماه بندرعباس با دمای 29 و30 درجه سانتیگراد گرم ترین و همدان با دمای 10 و 12 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1400 بروزرسانی: 13 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1748

به "تداوم بارش باران در غرب و جنوب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش باران در غرب و جنوب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید