ترامپ: دموکرات ها می خواهند با همکاری رسانه های جعلی انتخابات را بدزدند

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس جمهور آمریکا در ادامه اعتراضات خود علیه نحوه اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا بیان کرد که دموکرات ها با همکاری رسانه های جعلی به دنبال تقلب در انتخابات هستند.

ترامپ: دموکرات ها می خواهند با همکاری رسانه های جعلی انتخابات را بدزدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در پیغامی توئیتری دموکرات ها و رسانه های جعلی آمریکا را به کوشش برای تقلب در انتخابات متهم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ که همچنان به اعلام پیروزی جو بایدن توسط رسانه های کشورش معترض است، در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: دموکرات های چپ افراطی با همکاری شریکشان، رسانه های منتشرنماینده اخبار جعلی، کوشش می نمایند که این انتخابات را بدزدند، ما این اجازه را به آنها نخواهیم داد!

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته نیز در پیغامی توئیتری در اعتراض به نقش رسانه های آمریکایی در مشخص نتیجه انتخابات تأکید نموده بود: او فقط در نظر رسانه های خبری جعلی پیروز شد. من به شکست هیچ چیز اعتراف نمی کنم! راه درازی در پیش داریم، این انتخاباتی است که در آن تقلب صورت گرفت!

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام نموده اند، ترامپ با تأکید بر اینکه در بعضی ایالت ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا رخ داده است، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیغام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

ترامپ همچنین بارها تأکید نموده است که رسانه ها هیچ حقی برای اعلام نتیجه نهایی انتخابات ندارند و نتیجه انتخابات باید صرفاً پس از شمارش کامل آرا و رسیدگی به شکایات توسط مراجع مربوطه اعلام گردد.

طی چند روز گذشته فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور نموده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و طرفداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

دونالد ترامپ روز آدینه نیز با انتشار پیغامی در توئیتر مسئولیت ناسالم شدن انتخابات آمریکا را متوجه دموکرات ها دانسته بود.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1193

به "ترامپ: دموکرات ها می خواهند با همکاری رسانه های جعلی انتخابات را بدزدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دموکرات ها می خواهند با همکاری رسانه های جعلی انتخابات را بدزدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید