تفریح و سرگرمی در ویتنام

به گزارش اخبار ورزشی، خرید در ویتنام

واحد پول در ویتنام دونگ است که با VND نشان داده می گردد. تبدیل پول در بانک ها و باجه های رسمی تبدیل پول امکان پذیر است. طلافروشی ها و هتل ها نیز این کار را برای شما انجام می دهند. جالب است که نرخ آنها معمولا یکسان نیست و بهتر از ابتدا کمی جستجو کنید تا بهترین نرخ را بیابید.

تفریح و سرگرمی در ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

در ویتنام خرید از جمله کارهایی است که وقت زیادی از گردشگران را به خود اختصاص می دهد. قیمت های ارزان و تنوع کالاها در شهرهای مختلف بسیاری از گردشگران را به خود جذب می نماید. این اقلام از کارهای چوبی، جواهرات دست ساز و ظروف سفالی گرفته تا تونیک ها و لباس های سنتی ویتنام، کلاه های مخروطی آنها و عروسک های پارچه ای، هر کدام جذابیت های خاص خود را برای گردشگران به همراه دارد.

ویتنام را می توان معدنی تمام نشدنی از کالاهای دست ساز و فانتزی نامید، بهترین هدایا و سوغاتی ها را می توان در بازارهای اینجا پیدا کرد. چانه زدن و تخفیف دریافت از فروشنده ها را نباید فراموش کنید. شاید در هیچ کجای جهان فروشنده هایی که به خوبی ویتنامی ها تخفیف می دهند را نتوانید پیدا کنید.

غذا و رستوران در ویتنام

ویتنام کشوری است مملو از غذاهای خوشمزه که اغلب با ذائقه ما ایرانی ها نیز سازگارند. غذاها در این کشور ترکیبی از سبزیجات تازه، گیاهان دارویی، ماهی و غذاهای دریایی، برنج و گوشت است. از غذاهای معروف این کشور اسپرینگ رول یا دستپیچ بهاری است که ترکیبی از سبزیجات تازه با غذاهای دریایی است. از دیگر غذاهای معروف ویتنام که حتما باید امتحان کنید سوپ فو است. این سوپ از گوشت گوساله یا مرغ و نودل برنج تهیه می گردد و با سبزیجات تازه که سرو می گردد مزه ای بی نظیر و بسیار خوشمزه به خود می گیرد که معمولا از غذاهای مورد توجه گردشگران است. علاوه بر این غذاها، غذاهای دریایی اغلب در شهرهای ساحلی، نیز در این کشور بسیار مورد توجه اند.

نوشیدن قهوه در ویتنام بین مردم محل و گردشگران بسیار رواج دارد و از نوشیدنی هایی است که در ویتنام حتما باید امتحان کنید. نوشیدنی ها در ویتنام معمولا از برگ چای یا دانه گیاهان دارویی که در آب جوش حل می گردد، تهیه می شوند. البته در شهرهای جنوبی که آب و هوای گرمی دارند نوشیندی های همچون آب نارگیل خنک نیز بسیار لذت بخش است.

منبع: فرنگ
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 410

به "تفریح و سرگرمی در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح و سرگرمی در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید