توسعه دهندگان روش های جالبی برای تعامل با جزیره پویا در آیفون 14 پرو ابداع نموده اند

به گزارش اخبار ورزشی، جزیره پویا یکی از برترین قابلیت های سری آیفون 14 پرو به شمار میرود. به تازگی توسعه دهندگان از پتانسیل این قابلیت استفاده نموده و در اپلیکیشن های خود از روش های جالبی برای تعامل با آن استفاده نموده اند.

توسعه دهندگان روش های جالبی برای تعامل با جزیره پویا در آیفون 14 پرو ابداع نموده اند

یکی از مهم ترین پیشرفت های سری آیفون 14 پرو در مقایسه با نسل گذشته، بهره مندی از جزیره پویا است. قابلیتی که باعث می گردد بخش حفره نمایشگر متحرک باشد و نه ثابت. البته اپل در مراسم رونمایی از این گوشی ها، متحرک بودن این بخش از نمایشگر را فقط در زمان هایی که موسیقی در حال پخش بود یا اعلانات ارسال می شد به نمایش گذاشت اما می گردد روش های مجذوب نماینده تری هم برای تعامل با آن ابداع کرد.

برای مثال یک بازی با نام Hit the Island طراحی شده که الهام گرفته از بازی کلاسیک و معروف Pong است. در این بازی همانطور که از نامش پیداست، شما باید با توپ به جزیره پویا ضربه بزنید تا امتیاز جمع آوری کنید. در طول گیم پلی، توپ های زیادی به صورت همزمان ظاهر می شوند و تعداد آن ها هم بیشتر می گردد. وقتی هم که یک توپ به جزیره پویا برخورد کند، یک انیمیشن مجذوب نماینده در اطراف آن به وجود می آید.

اما نکته مثبت داستان اینجاست که حتی اگر یک آیفون با ناچ هم دارید نباید نگران باشید چون نسخه ای از این اپلیکیشن برای این آیفون ها هم در نظر گرفته شده است. نوع بازی تغییر خاصی نمی کند و فقط به جای جزیره پویا، باید توپ ها را به ناچ بزنید.

کریستین سلیگ، توسعه دهنده کلاینت مشهور ردیت یعنی آپولو هم یک روش جالب برای تعامل با جزیره پویا در اپلیکیشن خود ابداع نموده که به کاربران اجازه می دهد با فعال کردن یک گزینه، گربه کوچکی را ظاهر نمایند که هنگام گشت و گذار در ردیت، کارهای بامزه و جالبی انجام می دهد. این قابلیت نو Dynamic Island Zoo نام دارد و قابل شخصی سازی هم هست. به این صورت که می توانید نوع حیوان مورد نظر را هم تغییر دهید.

با عرضه رسمی iOS 16.1 در ماه اکتبر، کاربران فرصت بیشتری جهت طراحی روش هایی مجذوب نماینده برای تعامل با جزیره پویا خواهند داشت و احتمالا نمونه های بیشتری را هم در آینده شاهد خواهیم بود.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2133

به "توسعه دهندگان روش های جالبی برای تعامل با جزیره پویا در آیفون 14 پرو ابداع نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دهندگان روش های جالبی برای تعامل با جزیره پویا در آیفون 14 پرو ابداع نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید