توضیحات دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره خروج یک فیلم قبل از سرانجام کار هیأت انتخابسودای سیمرغ

به گزارش اخبار ورزشی، دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره خروج فیلم سینمایی قاتل و وحشی قبل از انتها کار هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره خروج یک فیلم قبل از سرانجام کار هیأت انتخابسودای سیمرغ

جهت دریافت خدمات اجرای ساخت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: خارج شدن فیلم سینمایی قاتل و وحشی به کارگردانی حمیدنعمت الله از آنالیز هیات انتخاب بخش سودای سیمرغ این دوره جشنواره، به دلیل بعضی مسائل مالکیتی پیرامون این فیلم و براساس نظر معاونت نظارت و ارزشیابی و خانه سینما (مکاتبات پیوست 1 و 2 و 3) به عنوان مراجع ذیصلاح موضوع تهیه کنندگی و مالکیتی فیلم است.

بر این اساس، از آنجا که شرکت در جشنواره و نمایش فیلم از حقوق صاحبان فیلم است و باید توسط فرد واجدشرایط صورت گیرد و در مورد این فیلم، اختلافات مالکیتی وجود دارد، دبیرخانه جشنواره باتوجه به لزوم رعایت قانون و احترام به حقوق صاحبان حق، تا حل مشکل فیلم از اعلام نظر درباره فیلم خودداری می نماید.

دبیرخانه جشنواره فیلم فجر اعلام می نماید که این آمادگی را دارد در صورت حل مشکل فیلم در زمان مقرر، و به لحاظ طی شدن سایر مراحل حضور و به احترام دست اندرکاران ساخت فیلم، بادعوت مجدد از هیأت انتخاب نسبت به اعلام نظر در مورد شایستگی حضور فیلم و افزودن این فیلم به بخش مسابقه، اقدام نماید.

20 دی 1398 - 20:10

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 597

به "توضیحات دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره خروج یک فیلم قبل از سرانجام کار هیأت انتخابسودای سیمرغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات دبیرخانه جشنواره فیلم فجر درباره خروج یک فیلم قبل از سرانجام کار هیأت انتخابسودای سیمرغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید