جایزه اصلی جشنواره تورنتو برای خرگوش جوجو

به گزارش اخبار ورزشی، فیلم خرگوش جوجو ساخته تایکا وایتیتی با کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره تورنتو، نام خود را به عنوان یکی از شانس های فصل جوایز سینمایی و اسکار مطرح نمود.

جایزه اصلی جشنواره تورنتو برای خرگوش جوجو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

این کمدی درام با بازی اسکارلت یوهانسن، تایکا وایتیتی، ربل ویلسون و سم راکول در حالی مهم ترین جایزه جشنواره فیلم تورنتو 2019 را از آن خود کرد که با بازخوردهای متوسطی از سوی منتقدان روبه رو شده بود.

جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره تورنتو که مهم ترین جایزه این رویداد سینمایی غیررقابتی است، یکی از قدرتمندترین پیش بینی کنندگان جوایز اسکار است و سال گذشته فیلم کتاب سبز پس از موفقیت در تورنتو توانست در نهایت جایزه بهترین فیلم نود و یکمین دوره جوایز اسکار را کسب کند. لالا لند، اتاق، سه بیلبورد خارج از میزوری و بازی های تقلید از جمله دیگر برندگان تورنتو هستند که توانستند حضور موفقی در فصل جوایز سینمایی و اسکار داشته باشند.

فیلم داستان ازدواج به کارگردانی نوا بامباک و فیلم برنده نخل طلای انگل به گارگردانی بونگ جون-هو نیز در رتبه های بعدی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره تورنتو 2019 جای گرفتند. جایزه بهترین مستند جشنواره نیز به غار ساخته فراس فیاد رسید که درباره پزشکی است که در کشور جنگ زده سوریه کار می نماید.

این اولین سالی است که مسئولان برگزاری جشنواره فیلم تورنتو اعلام کردند برندگان این رویداد سینمایی را بدون برگزاری مراسم اختتامیه و به وسیله رسانه های اجتماعی اعلام خواهند کرد و شرح دادند این تصمیم به سبب سرعت شبکه های اجتماعی در انتشار خبر معرفی برندگان گرفته شده، ضمن این که در سال های گذشته و در هنگام برگزاری مراسم اختتامیه در انتهای جشنواره بسیاری از برندگان دیگر در شهر تورنتو حضور نداشتند.

چهل و چهارمین جشنواره فیلم تورنتو از 5 تا 15 سپتامبر (14 تا 24 شهریور) در حال برگزاری است.

منبع: خبر فوری
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 691

به "جایزه اصلی جشنواره تورنتو برای خرگوش جوجو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه اصلی جشنواره تورنتو برای خرگوش جوجو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید