جشن سال نوی چینی 2019 سنگاپور در محله چینی ها برگزار می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، سال نوی چینی 2019 در محله چینی های سنگاپور برگزار می گردد و شامل نمایش های زنده فوق العاده مهیج با جلوه های بصری، بازار جشن خیابانی و رقابت پایکوبی شیر و ... است.

جشن سال نوی چینی 2019 سنگاپور در محله چینی ها برگزار می گردد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

در سفر به سنگاپور می توانید از فرهنگ غنی و سنت های سال نو چینی نهایت لذت را ببرید که شامل اجرای برنامه ها، انواع غذاها و فعالیت های سرگرم نماینده در محله چینی ها است. کمیته مشورتی شهروندان کیم سنگ، به مناسبت سال خوک، از همه مردم سنگاپور و گردشگران دعوت نموده است تا در جشن های شاد و فرح بخش محله چینی ها در سنگاپور شرکت نمایند.

موضوع این جشن جشن فراوانی و خوشبختی است که در سال 2019 با صف های طولانی نمایش های مهیج و انواع غذاهای خوشمزه پذیرای بازدیدنمایندگان خواهد بود. سال آینده، سال خوک است و به همین دلیل این جشن پرزرق و برق و نوآورانه با چراغانی هایی با موضوع بچه خوک تزیین می گردد. طراحی و تزیین خیابان های اصلی محله چینی ها برعهده طراحی و تکنولوژی دانشگاه سنگاپور است. خیابانی که در امتداد جاده پل جنوبی واقع شده است، با ردیف هایی از فانوس ها تزیین می گردد که نمای هوایی آن بسیار زیبا خواهد بود.

بازار خیابانی، نمایش های صحنه ای شبانه و رقابت پایکوبی شیر مهیج بخشی از مراسم های این جشن هستند. مراسم رسمی افتتاحیه و چراغانی مصادف با سال نوی چینی محله چینی ها در سال 2019 (19 ژانویه 2019) است و تا 6 مارس 2019، خیابان در امتداد محله چینی ها چراغانی و غرق در نور می ماند. بازدیدنمایندگان در مقابل یک سکوی دینامیک و مجهز به تکنولوژی پیشرفته قرار می گیرند و می توانند نمایش های زنده فوق العاده مهیج را با جلوه های بصری شگفت آور به نظاره بنشینند که شامل نمایش های کمدی، آواز، پایکوبی، آکروبات و هنرهای رزمی با مشارکت گروه هایی از سنگاپور و چین است.

به واسطه وجود انواع غرفه های خیابانی که از 18 ژانویه تا 4 فوریه 2019 در بازار جشن خیابانی به راه می افتد، بازدیدنمایندگان می توانند در میان طیف وسیعی از شیرینی های سنتی سال نوی چینی نظیر کوکی های سنتی و کمپوت ها تا اقلام تزیینی نظیر گیاهان گلدانی، گل های تازه و حتی لباس جشن به گشت و گذار بپردازند. کسانی که به دنبال سرگرمی های پر انرژی هستند می توانند از نمایش های شبانه محله چینی ها در میدان کرتا آیر (Kreta Ayer Square) دیدن نمایند که محل اجتماع جوامع محلی چینی است.

طبل زنی و سنج زنی ها، بازدیدنمایندگان را به سمت رقابت پایکوبی شیر راهنمایی می نمایند که در 26 ژانویه 2019 اتفاق می افتد و نمایش خیره نماینده بدلکاران حرفه ای و هنروران ماهر را به نمایش می گذارد. این فرصت نادر را از دست ندهید چراکه معروف ترین و معتبرترین گروه ها از سنگاپور و کشورهای آسیا و اقیانوسیه بر سر عنوان پادشاه شیرها با هم رقابت می نمایند.

از دیگر رویدادهای جشن 2019 می توان به سال نوی چینی محله چینی ها جشن محله چینی ها (چاینا تاون Chinese New Year Countdown Party) اشاره نمود که در 4 فوریه 2019 با حضور چهره های سرشناس محلی و نمایش آتش بازی برگزار می گردد. راستا پیاده روی محله چینی ها (چاینا تاون Walking Trail)، یک رویداد رایگان است. یکی دیگر از رویدادهای این جشن، Chingay @ چاینا تاون نام دارد که بزرگ ترین اجرای خیابانی و رژه شناور در آسیا است و در پانزدهمین روز از سال نوی چینی رخ می دهد.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 425

به "جشن سال نوی چینی 2019 سنگاپور در محله چینی ها برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن سال نوی چینی 2019 سنگاپور در محله چینی ها برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید