خانه مغایرت در به خانه بر می گردیم

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران خانه مغایرت عنوان کتابی است که این هفته در برنامه به خانه بر می گردیم معرفی و بخش هایی از آن برای بینندگان و علاقه مندان کتاب خوانده می گردد.

خانه مغایرت در به خانه بر می گردیم

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما؛ با توجه به اینکه این هفته موضوع هفتگی برنامه به خانه بر می گردیم، هفته ملی خانواده نامگذاری شد؛ شورای سردبیری برنامه تصمیم گرفتند برای بخش کتابخوانی این هفته برنامه کتاب خانه مغایرت به قلم محمدعلی جعفری که به ماجرای پسر جوانی به نام سعید اشاره دارد که تنها فرزند خانواده ای ثروتمند اهل یزد است و عاشق دختری به نام سحر از خانواده ای پرجمعیت و سنتی، می گردد. او حالا باید خود را با این شرایط جدید و سخت، که کاملاً برایش غریبه است، وفق بدهد. این کتاب رمان طنزگونه در 159 صفحه و در سال 96 وارد بازار کتاب شد.

لازم به ذکر است این هفته به مناسبت 26 مرداد سال 69 و بازگشت اولین گروه از آزادگان کشورمان کتاب من زنده ام نوشته معصومه آباد در برنامه خوانده و معرفی گردید.

لازم به ذکر است شورای سردبیری برنامه به خانه بر می گردیم با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی هر هفته کتابی را به بینندگان خود معرفی می نماید که بسته به موضوع هر هفته کتاب انتخاب می گردد. برنامه خانواده محور به خانه بر می گردیم از شنبه تا پنج شنبه حوالی ساعت 16:45 از قاب شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1003

به "خانه مغایرت در به خانه بر می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مغایرت در به خانه بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید