خبرنگاران داوطلبان مبارزه با کرونا اعلام آمادگی کنند

به گزارش اخبار ورزشی، مشهد- خبرنگاران- رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: زمینه نام نویسی از داوطلبان خدمت رسانی در مبارزه با کرونا فراهم شد.

خبرنگاران داوطلبان مبارزه با کرونا اعلام آمادگی کنند

محمد محسن مصحفی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اضافه نمود: در پاسخ به مطالبه مردمی مشارکت در برنامه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، درگاه اینترنتی مشهدی شو به آدرس www.mashhadisho.ir از متقاضیان فعالیت داوطلبانه در مبارزه با کرونا ثبت نام می کند.

وی ادامه داد: بسته بندی و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در نظر گرفته شده برای اقشار آسیب پذیر، گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، ارائه خدمات مشاوره و روان شناسی غیرحضوری و ارائه خدمات از جمله فعالیت هایی است که شهروندان می توانند در این زمینه اعلام آمادگی کنند.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تا به امروز 480 نفر از شهروندان به معاونت اجتماعی مراجعه و برای فعالیت در برنامه های پیشگیری از شیوع کرونا اعلام آمادگی کرده اند، این شهروندان به بخش های مختلف خدمت رسان نظیر معاونت خدمات شهری و سازمان آتش نشانی معرفی شده اند.

تا به امروز آزمایش کرونای 631 نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است که 408 نفر آنان در حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و 223 نفر نیز در مناطق زیرپوشش پنج دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 763

به "خبرنگاران داوطلبان مبارزه با کرونا اعلام آمادگی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان مبارزه با کرونا اعلام آمادگی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید