خبرنگاران فرانسه محدودیت ملاقات خانواده ها از بستگان خود در خانه سالمندان را لغو کرد

به گزارش اخبار ورزشی، تهران- خبرنگاران- بعد از یک ماه از دوران قرنطینه و به دنبال کاهش تدریجی محدودیت های اعمال شده برای مهار کرونا در کشورهای اروپایی، فرانسه روز دوشنبه به خانواده های افراد سالمند در خانه های سالمندان اجازه بازدید داد.

خبرنگاران فرانسه محدودیت ملاقات خانواده ها از بستگان خود در خانه سالمندان را لغو کرد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش فرانس 24، روز دوشنبه به هفت هزار خانه سالمندان در فرانسه اعلام شده که آن ها می توانند بازدید اعضای خانواده از سالمندان را از سر بگیرند اما باید این اقدامات با سخت ترین شرایط برای اطمینان از ایمنی ساکنین صورت بگیرد.

ملاقات با سالمندان با توجه به شرایط حساس افراد در برابر بیماری همه گیری کووید 19 باید با رعایت اصول و موازین بهداشتی و حفظ فاصله ایمنی بدون ارتباط فیزیکی از نزدیک صورت گیرد. دولت ابراز امیدورای کرد که این ملاقاتها زمینه آرامش روحی و روانی افراد سالمند و خانوادههایشان را فراهم آورد.

این تصمیم چند روز پس از دستور امانوئل ماکرون رییس جمهوری فرانسه برای استثنا قائل شدن یکی از موارد دوران قرنطینه در خصوص بازدید از سالمندان صورت گرفت.

مکرون از مسوولان خواست که به خانواده ها اجازه داده گردد تا از بیماران در لحظات آخر عمر ملاقات داشته باشند تا بتوانند با آنان خداحافظی نمایند.

در سرتاسر دنیا، افراد مسن سهم نامتناسبی از شمار مرگ و میر ویروس همه گیری کرونا را به خود اختصاص داده اند.

براساس آمار ارائه شده توسط دولت فرانسه، شمار مرگ و میر افراد سالمند در خانه های سالمندان بیشتر از یک سوم از کل آمار 19 هزار نفری مرگ و میر فرانسه به علت بیماری کووید 19 است.

به گزارش فرانس 24، کمتر از نیمی از خانه های سالمندان فرانسه تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند که تا کنون بیش از 15 هزار مورد تایید شده در این میان هشت هزار و 900 نفر از کارمندان این مراکز هستند.

اروپا با بیش از یک میلیون ابتلا و افزون بر 100 هزار جان باخته، نزدیک به نیم مبتلایان و دو سوم مجموع جان باختگان ناشی از این بیماری را در دنیا به خود اختصاص می دهد.

بسیاری از دولت های اروپایی برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس، تدابیر سخت گیرانه ای را در پیش گرفتند که در نتیجه آن بسیاری از کسب وکارها و مشاغل با تعطیلی روبرو شده و بسیاری از مردم بیکار شده اند؛ به گونه ای که شرکت آمریکایی مشاوره مدیریت مک کنزی امروز (دوشنبه) هشدار داد، پیامدهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا، حدود 60 میلیون شغل را در اتحادیه اروپا و انگلیس تهدید می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 749

به "خبرنگاران فرانسه محدودیت ملاقات خانواده ها از بستگان خود در خانه سالمندان را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرانسه محدودیت ملاقات خانواده ها از بستگان خود در خانه سالمندان را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید