تور ایتالیا: خلاصه بازی اینتر 1 ، 2 میلان؛ کامبک میلان با دبل ژیرو

به گزارش اخبار ورزشی، دربی دلامادونینا حساس ترین ملاقات هفته بیست وچهارم سری آ ایتالیا بود که در این ملاقات اینتر صدرنشین مقابل میلان با نتیجه 2-1 باخت.

تور ایتالیا: خلاصه بازی اینتر 1 ، 2 میلان؛ کامبک میلان با دبل ژیرو

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نیمه نخست پرهیجان و تماشایی پر از موقعیت عالی بود که بارها درخشش ماینان و در بعضی صحنه ها هم عکس العمل های خوب هاندانوویچ دروازه ها را بسته نگه داشت. تا این که دقیقه 38 جایگیری عالی پریشیچ باعث شد ارسال کرنر چالهان اوغلو را به گوشه دروازه سنگربان فرانسوی میلان بفرستد و اینتر را پیش بیندازد.

در نیمه دوم ورق برگشت و تعویض های پیولی نتیجه داد. درخشش دیاس باعث شد روسونری از باخت به برد برسد. ضربه او در دقیقه 75 بلوکه شد و ژیرو آماده بود تا توپ را تبدیل به گل کند. دقیقه 79 هم پاس کالابریا با چرخش و ضربه دیدنی ژیرو تبدیل به گل دوم او و تیمش شد.

این برد میلان را 52 امتیازی کرد و با یک بازی بیشتر در یک امتیازی اینتر صدرنشین قرار داد. اینتر با وجود شکست با 53 امتیاز در رده نخست قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1906

به "تور ایتالیا: خلاصه بازی اینتر 1 ، 2 میلان؛ کامبک میلان با دبل ژیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: خلاصه بازی اینتر 1 ، 2 میلان؛ کامبک میلان با دبل ژیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید