دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان در دهه فجر تبیین گردد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، فضل الله بصیرت پیش از ظهر شنبه در جلسه فرهنگی هنری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ستاد بزرگداشت دهه فجر دارای 12 کمیته از جمله کمیته فرهنگی هنری و رسانه است که باید فعالیت های فرهنگی این دهه را برنامه ریزی کند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان در دهه فجر تبیین گردد

وی اضافه کرد: هنرهای نمایشی، تجسمی، شعر و ادبیات، موسیقی، حوزه کتاب و مطبوعات، حوزه رسانه از جمله برنامه هایی است که باید در کمیته فرهنگی متفاوت از سال قبل برنامه ریزی شود و برای مردم نمود عینی داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: با توجه به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید برنامه های پیش بینی شده دهه فجر سال جاری به شکل ویژه طراحی شود تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان به خوبی تبیین شده و نشان دهنده تفکر ناب اسلامی باشد.

بصیرت با بیان اینکه دو روز از ایام دهه فجر خارج از ایام فاطمیه قرار گرفته است که می توان برنامه ویژه ای را در قالب جشن اجرا کرد بیان داشت: با همکاری ادارات شهرستان می توانیم برنامه های خوبی در این راستا تببین کنیم.

سرانه مطالعه در اردستان پایین است

وی همچنین با توجه به هفته کتابخوانی بیان داشت: سرانه مطالعه کتاب در شهرستان و کشور بسیار پایین بوده که در این راستا باید تلاش و تلاش خود را بیشتر نموده و به صندلی اصلی خود برسیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان اینکه یکی از عرصه های تمدن بشری امروز را کتابخوانی است، گفت: هفته کتاب باید شروعی برای مطالعه کتاب در جامعه قرار گیرد تا عدم تمایل به مطالعه که یکی از دلائل آن به تکنولوژی معاصر برمی شود رفع شود.

بصیرت با تاکید بر اینکه کتاب نگاه انسان ها را نسبت به جهان تغییر می دهد و دارای فواید روحی و روانی بسیاری است به نوعی که قدرت بیان انسان را بالا می برد، گفت: بر این اساس همه افراد جامعه و نهادهای مسئول باید در حد توان خود در راستای افزایش سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تلاش وافری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 10

به "دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان در دهه فجر تبیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان در دهه فجر تبیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید