رصد مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در خوزستان

به گزارش اخبار ورزشی، معاون امور صنایع سازمان صمت خوزستان گفت: مسئولیت های اجتماعی واحد های صنعتی و شرکت های تولیدی در استان رصد و ارزیابی می شوند.

رصد مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در خوزستان

دادخواه، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اهواز، گفت: به منظور فرهنگ سازی و نهادینه کردنِ هرچه بهتر مسئولیت های اجتماعی مقرر است عملکردِ شرکت ها و واحد های صنعتی بزرگ در مورد اجرا و انجام ِ مسئولیت های اجتماعی مورد ارزیابی قرار گیرند.

او اضافه کرد: تدوین و جمع آوری گزارش ها و مستنداتِ شرکت ها و واحد های صنعتی در دستور کار این معاونت است و امیدواریم با برنامه های پیشِ رو بتوانیم انگیزه ورود به موضوع مسئولیت های اجتماعی را در شرکت ها تقویت نماییم.

دادخواه توضیح داد: در حال حاضر شرکت های کشت و صنعت نیشکر کارون، کشت و صنعت نیشکر فارابی، فولاد خوزستان، شرکت فولاد اکسین، لاستیک خوزستان و شرکت پالایش گاز یادآوران خلیج فارس گزارش ها و مستندات خود را به سازمان صمت خوزستان ارسال نموده اند و در دست آنالیز هستند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتظار می رود مابقی شرکت ها هرچه سریعتر اقدام نمایند، امیدواریم که با ورود شرکت های بزرگ زمینه رشد و شکوفایی در منطقه ها کمتر توسعه استان مهیا گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1730

به "رصد مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رصد مسئولیت های اجتماعی واحدهای صنعتی در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید