زخمی شدن حداقل 8 نفر در جشن قهرمانی مسی و رفقا

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش آس، طرفداران آرژانتین تمام روز را پس از پیروزی در فینال جام جهانی 2022 قطر جشن گرفتند. علاوه بر این، طرفداران آبی سلسته نام یک خیابان را با نام مهاجم PSG تغییر داده اند.

زخمی شدن حداقل 8 نفر در جشن قهرمانی مسی و رفقا

مردم آرژانتین به قدری از این پیروزی شادمان هستند که بعضی از طرفداران تصمیم گرفتند نام بعضی از خیابان ها را تغییر دهند. آن ها خیابان سانتافه را به خیابان لیونل مسی تغییر نام داده اند.

ملی پوشان در یک کاروان به خیابان ها آمدند تا سومین قهرمانی خود در جام جهانی را با طرفداران جشن بگیرند. نزدیک به 5 میلیون نفر طرفدار همراه این تیم در خیابان ها به جشن و پایکوبی پرداختند.

ویدئو هایی نیز در فضای مجازی از طرفداران منتشر شد که سعی می کردند از روی یک پل به اتوبوس روباز تیم ملی آرژانتین بروند. بعضی از طرفداران به اتوبوس رسیده اند و باعث هرج و مرج زیاد شدند.

طبق گزارش رسانه ها، تخمین زده می گردد که پنج میلیون نفر در خیابان های شهر جشن گرفتند. چون سرعت اتوبوس بسیار کند بود، بازیکنان با هلی کوپتر بر فراز بوئنوس آیرس پرواز کردند. انتقاداتی از رفتار نیرو های امنیتی و عدم تشکیلات درست در این مراسم نیز وجود داشت.

ساعاتی پس از لغو جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، درگیری ها در بوئنوس آیرس، مرکز این کشور شروع شد. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا به نقل از رسانه های محلی، دست کم هشت نفر در این اتفاقات زخمی شدند.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و برترین بازیکن جام جهانی 2022 قطر در ادامه با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که برای رسیدن به سومین جام جهانی یاری کردند یاد کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2056

به "زخمی شدن حداقل 8 نفر در جشن قهرمانی مسی و رفقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن حداقل 8 نفر در جشن قهرمانی مسی و رفقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید