زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، جذب صالح حردانی مدافع راست، 23 ساله و ملی پوش تیم فوتبال فولاد به وسیله استقلال در پنجره زمستانی جابجایی در پستی که کاپیتان باتجربه آبی پوشان با 34 سال سن حضور دارد، ابتدا به ساکن می تواند حاوی پیامی مهم برای این تیم باشد.

زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!

وریا غفوری که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست و ششمین فصل حضور خود را در این تیم تجربه می نماید، با سابقه سال ها حضور در سطح اول فوتبال ایران حالا تبدیل به یکی از چهره های ماندگار در تاریخ استقلال شده و می تواند همچنان آمار و رکوردهایش را تا انتهای فصل افزایش دهد.

اضافه شدن صالح حردانی مدافع جوان و ملی پوش در نیم فصل به جمع آبی پوشان می تواند این شائبه را ایجاد کند که شاید حردانی کم کم تبدیل به یک جانشین دائمی برای کاپیتان آبی پوشان گردد. اتفاقی که حداقل در بدو حضور او در استقلال نیفتاد.

حردانی از هفته هفدهم به آبی پوشان اضافه شد و از همان ابتدا در ترکیب ثابت این تیم نهاده شد و مقابل ذوب آهن 90 دقیقه بازی کرد. وی در هفته هجدهم و مقابل تراکتور در تبریز هم در ترکیب ثابت نهاده شد، اما در دقیقه 66 جای خود را به وریا غفوری داد تا با اضافه شدن غفوری به ترکیب آبی پوشان، سمت راست این تیم به منطقه ای پویا و مرکز حملات زهردار آبی پوشان بدل گردد؛ و درست 4 دقیقه پس از آن آبی پوشان به تک گل پیروزی بخش خود رسیدند.

غفوری از نظر تعداد بازی و تعداد گل زده در بین 20 بازیکن برتر تاریخ باشگاه استقلال واقع شده است و بعلاوه چهارمین پنالتی زن برتر تاریخ این باشگاه نیز می باشد. صالح حردانی می تواند در بلند مدت به جانشین دائمی این بازیکن در سمت راست خط دفاعی بدل گردد، اما چنین به نظر می رسد که فعلاً و حداقل تا انتها این فصل، زنگ خطری با حضور حردانی برای کاپیتان آبی پوشان به صدا در نخواهد آمد و غفوری همچنان می تواند حرف اول را در جناح راست آبی پوشان بزند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1891

به "زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید