ساخت کتابخانه در شهر چیتاب نیازمند اعتبار است

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از کارشناسان کتابخانه های عمومی استان با حضور در کتابخانه عمومی شهید رجایی شهر چیتاب به آنالیز مسائل این کتابخانه پرداختند.

ساخت کتابخانه در شهر چیتاب نیازمند اعتبار است

یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این بازدید گفت: ساختمان این کتابخانه متعلق به اداره راه و شهرسازی است که چند سال است کتابخانه عمومی شهید رجایی در آن مستقر است و هر ساله به دلیل فرسوده بودن، مبالغی صرف تعمیر آن می گردد و اخیرا نیز مبلغی در همین خصوص هزینه شده است.

وی توضیح داد: چند سالی است که پیگیر احداث ساختمان مناسب و استانداردی جهت این کتابخانه در شهر چیتاب بوده ایم و علیرغم نامه نگاری های فراوان با مسئولان شهرستانی، عملا هیچ بودجه و اعتباری برای ساخت و احداث در نظر گرفته نشده است.

رحیمیان گفت: در چند روز گذشته در دیدارهای جداگانه با مدیرکل بنیاد برکت در استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، رایزنی های لازم و بیشتر جهت جذب بودجه و اعتبار برای ساخت یک ساختمان تازه در خور شان و نام مردم شهیدپرور چیتاب، داشته ایم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه نمود: زمین ساختمان تازه کتابخانه در شهر چیتاب به واسطه فرد نیکوکار و خیّری در شهر چیتاب به اداره کل کتابخانه های عمومی استان، واگذار و دیوارکشی آن نیز صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم دغدغه این مجموعه فرهنگی و مردم شهر را در جهت ساخت کتابخانه عمومی برطرف کنیم و از همه مسئولان استان و شهرستان به ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی تقاضای همیاری و همکاری داریم.

در انتها این بازدید، یاسر رحیمیان در جمع کارشناسان خواهان برطرف مسائل فنی و خدماتی و فرهنگی کتابخانه عمومی شهید رجایی در ساختمان کنونی ظرف مدت یک هفته شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1831

به "ساخت کتابخانه در شهر چیتاب نیازمند اعتبار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کتابخانه در شهر چیتاب نیازمند اعتبار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید