سرپرست آلومینیوم اراک: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم

به گزارش اخبار ورزشی، مدیر تیم آلومینیوم اراک پس از با پرسپولیس که با پیروزی 1-0 آلومینیم به اتمام رسید، یک استوری اینستاگرامی بازنشر کرد که با شکایت پرسپولیسی ها همراه شد.

سرپرست آلومینیوم اراک: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از پایان مسابقه تیم های آلومینیوم و پرسپولیس که با برتری یک بر صفر اراکی ها همراه شد و تا ساعت ها پس از پایان بازی جشن و پایکوبی مردم این شهر را به همراه داشت، در فضای مجازی هم هواداران این تیم به خوشحالی پرداختند و به اعضای تیم آلومینیوم تبریک گفتند که در این بین انتشار یک استوری حاشیه هایی به همراه داشت.

انتشار یک استوری از طریق یکی از هواداران آلومینیوم و تگ کردن سرپرست این تیم موجب شد تا وی آن را بازنشر کند؛ تصویری که ناراحتی تماشاگران پرسپولیس را به همراه داشت.

حمیدرضا امیدوار، مدیر تیم فوتبال آلومینیوم در این باره گفت: پس از بازی روز دوشنبه با موجی از پیام های تبریک رو به رو بودم و متاسفانه در این میان سهوا تصویری که متن مناسبی نداشت را بازنشر کردم که به هیچ وجه با افکار و رفتار بنده همخوانی نداشته و متاسفانه هواداران پرسپولیس را آزرده خاطر کرد.

امیدوار تاکید کرد: بنده در شرایط پس از مسابقه که هواداران تا ساعت ها مقابل هتل بودند و اطراف تیم نیز شلوغ بود، متوجه متن آن استوری اینستاگرامی نشدم و آن را بازنشر کردم که نباید این اتفاق می افتاد.

امیدوار اضافه نمود: فوتبال فضای دوستی و احترام در کنار رقابت است. عمیقا به این مساله اعتقاد دارم و بابت اشتباهی که سهوا رخ داد، شدیدا ناراحت هستم و از هواداران پرسپولیس و همه اهالی فوتبال عذرخواهی می کنم. امیدوارم این پیام صادقانه مقبول همه اهالی فوتبال باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1759

به "سرپرست آلومینیوم اراک: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست آلومینیوم اراک: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید