سهم استان سمنان در جشنواره مروجان کتابخوانی؛ 5 فینالیست

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران در سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان گفت: جشنواره ملی تقدیر از مروجان کتابخوانی هرساله با همکاری گروه ها، نهادها و تشکل های غیردولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با موضوع دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

سهم استان سمنان در جشنواره مروجان کتابخوانی؛ 5 فینالیست

وی اضافه کرد: هفتمین دوره این جشنواره با اعلام فراخوان در شهریورماه سال جاری آغاز به کار کرد و پس از ارسال آثار افراد و گروه های متقاضی شرکت در این جشنواره، 926 اثر و پرونده در دبیرخانه این جشنواره ذریافت شد که در دو مرحله داوری 71 نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف تعیین شدند.

فلاح یادآور شد: از استان سمنان بر اساس نتایج اعلام شده مریم خانجانی از مهدیشهر، مطهره پیمان خواه از سمنان، سیده نجمه سیادتی از مهدیشهر، عطیه آقاحسینی و ملیحه آقاحسینی هر دو از شاهرود و الناز عسکریان از مهدیشهر در بخش افراد به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته اند.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با ابراز خرسندی حضور 5 نامزد از استان سمنان در این فهرست، راهیابی این افراد به مرحله نهایی این جشنواره را به نامزدها و اهالی کتاب و کتابخوانی تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

وی ضمن بیان اینکه اختتامیه این جشنواره اسفندماه 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد توضیح داد: اسامی این فهرست در سایت اطلاع رسانی شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس www.bookpromotion.ir قابل مشاهده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1355

به "سهم استان سمنان در جشنواره مروجان کتابخوانی؛ 5 فینالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم استان سمنان در جشنواره مروجان کتابخوانی؛ 5 فینالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید