شهرهای میزبان مسابقات والیبال مردان دنیا در روسیه تعیین شد

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی دنیا سال 2022 در دو بخش مردان و زنان به ترتیب به میزبانی روسیه و هلند برگزار می گردد.

شهرهای میزبان مسابقات والیبال مردان دنیا در روسیه تعیین شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) شهرهای میزبان مسابقات قهرمانی دنیا مردان را که شهرهای معروف برای رویدادهای والیبال و ورزشی هستند، معرفی کرد که ملاقات افتتاحیه در سن پترزبورگ و اختتامیه در مسکو برگزار خواهد شد.

بر این اساس، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان سال 2022 دنیا، با حضور 24 تیم در شش گروه و در شش شهر روسیه (مسکو، اوفا، سن پترزبورگ، نووسیبیرسک، کِمرووو و کراسنویارسک) برگزار خواهد شد.

ملاقات افتتاحیه، روز 25 آگوست (سوم شهریورماه 1401) در شهر سن پترزبورگ برگزار خواهد شد و 35 ملاقات دیگر در از 26 تا 29 آگوست (4 تا 7 شهریور 1401) برگزار می گردد.

مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان دنیا نیز با حضور 16 تیم صعودنماینده، از دوم تا چهارم سپتامبر (11 تا 13 شهریورماه 1401) در چهار گروه و در شهرهای کالینینگراد، کازان، سن پترزبورگ و یاروسلاول برگزار می گردد.

شهر مسکو میزبان مرحله نهایی این رقابت هاست و شش تیم برتر مسابقات در این مرحله از 7 تا 11 سپتامبر (16 تا 20 شهریورماه 1401) به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مقام های اول تا سوم را معرفی نمایند.

روسیه به همراه لهستان قهرمان سال 2018 مردان دنیا، از هم اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب نموده اند و 22 تیم دیگر، به دو روش زیر انتخاب خواهند شد.

1- در پنج قاره دنیا، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی مردان دنیا را کسب خواهند کرد.

در قاره اروپا اگر روسیه و لهستان جزو تیم های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم های بعدی جایگزین می شوند.

2- دوازده تیم بر اساس رده بندی دنیای سال 2021 فدراسیون دنیای والیبال، سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی مردان دنیا 2022 در روسیه را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1248

به "شهرهای میزبان مسابقات والیبال مردان دنیا در روسیه تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای میزبان مسابقات والیبال مردان دنیا در روسیه تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید