عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم، توخته به بازی با کانادا می رسد

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران معتقد است شاگردانش در ملاقات مقابل کوبا، عملکردی بهتر از ملاقاتهای گذشته ارائه نموده اند.

عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم، توخته به بازی با کانادا می رسد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در خصوص پیروزی شاگردانش مقابل کوبا، در مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال دنیا گفت: بازی سختی مقابل کوبا داشتیم؛ به خصوص در ست های سوم و چهارم. کاپیتان کوبا برترین بازیکن این تیم بود که از روز اول مسابقات مصدوم شد. او امروز از اواسط ست سوم به مسابقه رسید و جریان بازی را عوض کرد؛ تا جایی که کار تیم ایران سخت شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان در ادامه اضافه نمود: کوبا تیمی پُرقدرت با پتانسیل بالاست. اسپک های با ارتفاع بالا، دفاع بلند و فیزیک خوب از جمله نقاط قوت این تیم است. شاید کوبا سازمان دهی درستی نداشت که در این دوره از مسابقات پیروز نبود.

عطایی با ابراز رضایت از عملکرد جوانان ایران توضیح داد: فکر می کنم بازیکنان ایران امروز تا حد قابل توجهی، بهتر از گذشته بازی کردند و پیروز شدند تیم قدرتمند کوبا را شکست دهند.

وی با اشاره به مصدومیت توخته گفت: او حین دفاع، فرود بدی داشت و از ناحیه مُچ پا دچار ناراحتی شد. خوشبختانه مصدومیت توخته جدی نیست و امروز هم در ادامه بازی وارد زمین شد تا به تیم یاری کند. او قطعاً به بازی فردا می رسد.

سرمربی تیم جوانان ایران درخصوص آخرین بازی ایران در مسابقات قهرمانی دنیا اعلام کرد: بازی آخر مقابل کانادا برای تیم ایران مهم است. کانادا تیمی منظم است، اما سعی می کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا با برد، مسابقات را به سرانجام ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1696

به "عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم، توخته به بازی با کانادا می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: مقابل کوبا بهتر از گذشته بودیم، توخته به بازی با کانادا می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید