طراحی لوگو: برای ترسیم جهت رسیدن به قله های فتح نشده، آرمان معین می کنیم

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی درباره ترسیم اهداف و آرمان های فدراسیون والیبال گفت: از ابتدای حضور در فدراسیون والیبال آرمان هایی مثل حضور در لیگ دنیای یا قهرمان شدن در آسیا و بازی های آسیایی معین کردیم که در زمان خودش به زعم اهالی والیبال دست نیافتنی و باورنکردنی بود، ولی با هدف گذاری، استفاده از پتانسیل و نیروی خاموش موجود در والیبال، برنامه ریزی و صرف فعل خواستن، این جهت سخت را پیمودیم تا جایی که اینک حضور والیبال ایران در سطح اول والیبال دنیا به یک باور عمومی بدل شده است.

طراحی لوگو: برای ترسیم جهت رسیدن به قله های فتح نشده، آرمان معین می کنیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی با بیان این که طبیعی است برای ادامه راه هم باید برای حفظ افتخارات گذشته و بعلاوه صعود به قله های فتح نشده معین جهت کنیم و به سوی تحقق آنها قدم برداریم، توضیح داد: به همین جهت برای سال های آینده چشم اندازی را ترسیم می کنیم که انتظار داریم در موقعیت های مختلف، والیبال ایران در چه جایگاهی قرار داشته باشد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: طبیعتا در مورد تیم ملی مردان حفظ عنوان قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی برای فدراسیون ملاک عمل است و حرکت به سمت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر دنیا و المپیک اصلی ترین برنامه خواهد بود. بعلاوه در بخش زنان هم مهمترین هدف رسیدن به جمع چهار تیم برتر آسیاست تا پس آن به حضور درخشان در عرصه دنیای چشم داشته باشیم.

وی درباره اولویت فدراسیون در رده های پایه گفت: در هر دو بخش زنان و مردان اولویت والیبال در تیم های پایه، فراوری بازیکن برای تغذیه تیم های ملی بزرگسالان است تا با پشتوانه سازی، حرکت تیم های بزرگسالان ایران در جهت کسب موفقیت دچار اختلال نشود.

داورزنی در انتها گفت: در والیبال ساحلی هم بعد از کسب قهرمانی رده های سنی در آسیا، پتانسیل حضور درخشان در مسابقات دنیای و بعلاوه صعود به المپیک را در این بخش می بینیم که هدف گذاری فدراسیون تحقق این اهداف است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1781

به "طراحی لوگو: برای ترسیم جهت رسیدن به قله های فتح نشده، آرمان معین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: برای ترسیم جهت رسیدن به قله های فتح نشده، آرمان معین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید