لغو پروازهای همدان ، صدمات جبران ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان

به گزارش اخبار ورزشی، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی همدان از استرداد کامل هزینه بلیط و تورهای مسافران اطلاع داد و گفت: بنابر ابلاغ کشوری آژانس های مسافرتی ملزم به بازگردان بهای بلیط مسافران برای لغو تورهای خود بدون کسر خسارت هستند و پروازهای فرودگاه همدان نیز تا 27 اسفند تعلیق شد.

لغو پروازهای همدان ، صدمات جبران ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا بهار هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، علی مرادی پور اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و بحث بیماری کرونا بسیاری از مردم برای لغو سفرهای خود اقدام کردند که این مسئله ضربه بزرگی به آژانس های مسافرتی و بخش گردشگری استان وارد نموده است.

وی توضیح داد: بر اساس بخشنامه وزارتخانه تمامی دفاتر خدمات مسافرتی موظف هستند مبالغ مسافران را به طور کامل پرداخت نموده و خسارتی از آنان دریافت نکنند این در حالی است که آژانس های مسافرتی برای رزرو بلیط و هتل هزینه نموده اند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی همدان گفت: شیوع کرونا ویروس صدمات جبران ناپذیری به صنعت گردشگری نیمه جان استان وارد نموده است.

مرادی پور گفت: متأسفانه این رخداد باعث لغو پروازهای خارجی و بین المللی و هجوم مردم برای ابطال تورهای داخلی شده که مسائل متنابهی برای دفاتر خدمات مسافرتی ایجاد نموده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان نیز از تعلیق پروازهای این فرودگاه تا 27 اسفند اطلاع داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پروازهای فرودگاه همدان تا 27 اسفند تعلیق شد.

سیدحمیدرضا صائمین شرح داد: فرودگاه همدان دو پرواز همدان- کیش و همدان- مشهد را در برنامه هفتگی خود داشت که با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اقدام به لغو پروازها نموده است.

وی توضیح داد: پروازهای فرودگاه همدان فعلاً تا 27 اسفند لغو شده است و باید دید شرایط کشور ازنظر کنترل بیماری کرونا چطور خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 635

به "لغو پروازهای همدان ، صدمات جبران ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو پروازهای همدان ، صدمات جبران ناپذیر به صنعت گردشگری نیمه جان استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید