لوئیس: باید شکیبا باشیم و ناامیدی ها را مدیریت کنیم ، به شاگردانم افتخار می کنم

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا پس از شکست مقابل ایران گفت: به شاگردانم افتخار می کنم که جنگنده ظاهر شدند.

لوئیس: باید شکیبا باشیم و ناامیدی ها را مدیریت کنیم ، به شاگردانم افتخار می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دنیل لوئیس پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل ایران در رقابت های جام جهانی 2019 گفت: ایران در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد. سرعتی زن های ایران در بازی امروز عملکرد خوبی داشتند. ما به دنبال راهکار برای مقابله با آن ها بودیم. باید در دفاع منظم تر و بهتر ظاهر می شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم سخت جنگیدند و هرگز تسلیم نشدند و من از این امر خوشحالم. ما باید فیلم بازی ها را ببینیم تا بعد از بررسی راهی برای انتقال بهتر توپ پیدا کنیم. ما در لحظات حساس چند توپ را از دست دادیم که فکر می کنم در نتیجه بازی تاثیرگذار بود؛ با این حال من به شاگردانم افتخار می کنم. آن ها در تمام طول مسابقات جنگیدند و ما همچنان به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این تورنمنت هستیم.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا گفت: به دلیل نحوه برگزاری این مسابقات زمان زیادی بریا ایجاد تغییر و تمرین نداریم، بنابراین باید شکیبا باشیم و ناامیدی ها را مدیریت کنیم. اگر ناامیدی به سراغ ما بیاید کسب پیروزی سخت می گردد. من فکر می کنم نباید خیلی نگران نتیجه باشیم و اگر روی اجرای دقیق برنامه ها تمرکز کنیم می توانیم راه رسیدن به پیروزی را هم راحت تر پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال کانادا در رقابت های جام جهانی 2019 سه شکست مقابل ایران، برزیل و روسیه در کارنامه خود دارد.

دنیل لوئیس در غیاب گلن هوگ راهنمایی تیم ملی والیبال کانادا را در این دوره از مسابقات برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 346

به "لوئیس: باید شکیبا باشیم و ناامیدی ها را مدیریت کنیم ، به شاگردانم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیس: باید شکیبا باشیم و ناامیدی ها را مدیریت کنیم ، به شاگردانم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید