معرفی رادیسون هتل استانبول هاربیه، 4 ستاره ای مالی در دل شهر

به گزارش اخبار ورزشی، رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در یکی از پر جنب و جوش ترین منطقه ها شهر استانبولی یعنی محله تکسیم واقع شده، این هتل چهار ستاره به علت امکانات متنوع، موقعیت مکانی عالی و هزینه ارزان اقامت محبوبیت زیادی در بین گردشگران خارجی شهر استانبول پیدا نموده است. مسافران در زمان اقامت در این هتل می توانند از دیدنی منظره تنگه بسفر و میدان تاریخی تکسیم لذت ببرند و در کمترین زمان ممکن خود را به مراکز خرید و جاذبه های دیدنی شهر استانبول برسانند که این موضوع یک مزیت مهم برای میهمانان هتل رادیسون محسوب می گردد. مسافران هتل با چند دقیقه پیاده روی می توانند خود را به قلب گردشگری استانبول یعنی محله تکسیم و خیابان تاریخی استقلال برسانند و از دیدن ویترین بوتیک های این منطقه لذت ببرند.

معرفی رادیسون هتل استانبول هاربیه، 4 ستاره ای مالی در دل شهر

بعلاوه نزدیکی به ایستگاه اتوبوس، تراموا و مترو از دیگر مزایای اقامت در این هتل می باشد، مسافران رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در مدت اقامت در این هتل چهار ستاره می توانند از امکانات رفاهی متنوع این مجموعه برای برگزاری جلسات تجاری استفاده کنند. برای تهیه بلیط هواپیما و یا رزرو هتل های استانبول می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با خدمات و امکانات رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) بیشتر آشنا کنیم، با این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران تا سرانجام همراه باشید.

رادیسون هتل استانبول هاربیه - Radisson Hotel Istanbul Harbiye با معماری مدرن

رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) با معماری مدرن طراحی شده و چند سالی است که در منطقه تکسیم استانبول از مسافران داخلی و خارجی این شهر پذیرایی می نماید. پرسنل مجرب این هتل چهار ستاره با روی گشاده و رفتار حرفه ای توانسته اند، محیطی همانند خانه را در هتل برای میهمانان به وجود آورند تا مسافران احساس راحتی بیشتری در زمان اقامتشان داشته باشند. این هتل یک رستوران شیک و مجلل برای پذیرایی از میهمانان خود دارد و شما از منو این رستوران می توانید انواع غذاهای لذیذ ترکی را سفارش دهید و در فضایی دنج و مجلل میل نمایید.

امکان استفاده از اینترنت بی سیم در تمامی بخش های هتل به صورت رایگان فراهم شده است. اقامت در تمامی اتاق های این هتل به همراه صبحانه به مسافران ارائه می گردد، بعلاوه میهمانان هتل می توانند پس از یک روز پرمشغله، با میل کردن یک فنجان نوشیدنی گرم در اتاق خود استراحت کنند یا برای دریافت خدمات ماساژ به بخش اسپا هتل بروند. پذیرش مسافران به وسیله پرسنل مجرب رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) به صورت 24 ساعته انجام می گردد تا میهمانان اقامت خوش و به یادماندنی را در این مجموعه تجربه کنند، پرسنل بخش پذیرش این هتل به زبان انگلیسی هم مسلط هستند. اینترنت وای فای رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان، حمام ترکی، استخر، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات و لاندری از جمله امکانات و خدمات رفاهی موجود در این هتل چهار ستاره برای میزبانی از مهمانان می باشد.

معرفی اتاق های رادیسون هتل استانبول هاربیه - Radisson Hotel Istanbul Harbiye

رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) جزو پرطرفدارترین هتل های چهار ستاره این شهر در بین گردشگران می باشد، موقعیت مکانی عالی، امکانات لوکس هم سطح با هتل های پنج ستاره و قیمت ارزان از جمله دلایل اصلی گردشگران برای اقامت در این هتل است. هتل چهار ستاره رادیسون 90 اتاق و سوئیت با امکانات متنوع برای پذیرایی از مسافران دارد و میهمانان براساس خدمات مورد احتیاج می توانند اتاق مورد نظر خود را در این هتل رزرو کنند. در معرفی اتاق های رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) ابتدا باید به این نکته اشاره داشته باشیم که تمامی اتاق های این هتل مجهز به اینترنت پر سرعت بی سیم است و مسافران در مدت اقامت می توانند از این امکان برای رسیدگی به امور انلاین خود استفاده کنند.

منظره پنجره بعضی از اتاق های این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و مسافران در مدت استراحت در اتاق خود می توانند با بازکردن پنجره از دیدن منظره دریا و هوای مطبوع شهر استانبول لذت ببرند. نورپردازی زیبا، مبلمان مدرن، کف پارکت در ترکیب با رنگ روشن دیوارها و دکوراسیون لاکچری نمایی چشم نواز به اتاق های این هتل بخشیده است. تختخواب های هتل به صورت سفارشی ساخته شده و برای اینکه مسافران خواب آرامی داشته باشند از تشک های طبی استفاده نموده اند، تمامی اتاق های این هتل مجهز به حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، تلفن، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجزا می باشد. اتاق های هتل به صورت روزانه و منظم نظافت شده و تمامی ملحفه ها و حوله ها تعویض می شوند.

انواع اتاق های رادیسون هتل استانبول هاربیه - Radisson Hotel Istanbul Harbiye

تنوع اتاق ها در هتل چهار ستاره رادیسون بسیار زیاد است، در ادامه قصد داریم انواع اتاق های رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) را با جزئیات به شما معرفی کنیم.

  • اتاق استاندارد دو نفره:

این اتاق ها با ابعاد 20 متر مربع برای پذیرایی از سه نفر بزرگسال به همراه یک کودک و یا 2 مهمان بزرگسال و 2 مهمان خردسال مناسب می باشد. در اتاق های رادیسون هتل استانبول هاربیه یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره قرار گرفته است. اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر نمی باشد، این اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پر سرعت، مینی بار با هزینه، سشوار، میز تحریر، چای ساز، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی با دوش است.

  • اتاق استاندارد دو نفره سوپریور:

این اتاق ها مساحتی در حدود 23 متر مربع دارد و یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره برای استراحت مسافران در اتاق ها قرار داده اند. اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر نمی باشد، این اتاق ها یک فضا مجزا به عنوان نشیمن دارد و میهمانان برای دیدن تلویزیون و نوش جان کردن چای می توانند از این فضا استفاده کردند.

  • اتاق استاندارد دو نفره با بالکن:

این اتاق ها مساحتی در حدود 22 متر مربع دارد و یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره برای استراحت مسافران در اتاق ها قرار داده اند. این اتاق ها مجهز به تراس با منظره تکسیم می باشد، بعلاوه اینترنت پرسرعت، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی با دوش از دیگر امکانات این واحدها است.

  • اتاق استاندارد دو نفره سوپریور:

این اتاق ها مساحتی در حدود 32 متر مربع دارد و اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها امکان پذیر نمی باشد. این اتاق ها ظرفیت پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال به همراه یک کودک خردسال را دارد، این اتاق ها یک فضای نشیمن هم برای دورهمی مسافران با هم دارد و منظره آن مشرف به تنگه بسفر است.

  • اتاق پریمیوم دو نفره:

این اتاق ها متراژی در حدود 27 متر مربع دارد و به سبک کاملا مدرن طراحی شده است، در این اتاق برای استراحت مسافران یک تخت دبل قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر است. اقامت در این واحدهای رادیسون هتل استانبول هاربیه به همراه صبحانه به مسافران ارائه می گردد و میهمانان برای تفریح می توانند از اینترنت پرسرعت هتل و یا تلویزیون استفاده کنند.

  • اتاق پریمیوم دو نفره با بالکن:

این اتاق ها متراژی در حدود 33 متر مربع دارد، در این اتاق برای استراحت مسافران یک تخت دبل قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر است. سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها به صورت تخت می باشد، میهمانان برای دیدن منظره شهر می توانند وارد بالکن اختصاصی اتاق خود شوند و از میز و صندلی موجود در بالکن برای نوشیدن چای در کنار همسفران خود استفاده کنند.

  • اتاق پریمیوم دو نفره با منظره تنگه بسفر:

این اتاق ها متراژی در حدود 33 متر مربع دارد، در این اتاق برای استراحت مسافران یک تخت دبل قرار داده اند و منظره اتاق ها رو به شهر است. سرویس برای نفر اضافه در این اتاق ها به صورت تخت می باشد، میهمانان برای دیدن منظره شهر می توانند وارد بالکن اختصاصی اتاق خود شوند و از میز و صندلی موجود در بالکن برای نوشیدن چای در کنار همسفران خود استفاده کنند.

  • سوئیت جونیور:

سوئیت جونیور دو نفره رادیسون هتل استانبول هاربیه متراژی در حدود 37 متر مربع دارد و از یک فضای اختصاصی به عنوان نشیمن و اتاق خواب مجهز به تخت دبل شکل گرفته است، این واحدها برای اقامت دو بزرگسال طراحی شده و سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی آن مجهز به وان می باشد. این سوئیت ها فضای لوکس و در عین حال راحتی را به میهمانان برای استراحت و دورهمی می دهند، فضای نشیمن مبله برای میهمانان این سوئیت ها آماده شده تا بتوانند با همسفران خود دور هم چای بنوشند و از دیدنی تلویزیون لذت ببرند. تلویزیون، اینترنت وای فای با حجم نامحدود، رخت آویز، یخچال، مبلمان، آباژور، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، چای ساز، حوله ، دراور و کمد لباس بخشی از امکانات این واحدها می باشد.

  • سوئیت جونیور با تراس:

سوئیت جونیور دو تخته این هتل برای استراحت دو بزرگسال طراحی شده و متراژی در حدود 37 متر مربع دارد. این واحدها مجهز به یک تخت دبل استاندارد است و مسافران در این سوئیت ها از امکانات متنوعی همانند تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی با وان، سشوار، چای ساز، روم سرویس، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه و اینترنت پرسرعت بی سیم برخوردار هستند. این سوئیت ها مجهز به تراس اختصاصی به همراه میز و صندلی هم می باشد و مسافران برای دیدن منظر می توانند از این استفاده کنند.

  • سوئیت جونیور با منظره تنگه بسفر:

این واحدها دقیقا امکانات مشابه دیگر سوئیت های جونیور رادیسون هتل استانبول هاربیه دارند و برای استراحت دو نفره بزرگسال طراحی شده است. مسافران در این واحدها با کنار زدن پرده حریر اتاق خود می توانند از دیدن منظره تنگه بسفر لذت ببرند، پنجره تمامی واحدهای این هتل از نوع دوجداره می باشد و مسافران در سکوت کامل می توانند خواب عمیقی را در این هتل تجربه کنند. سرویس بهداشتی فرنگی، وان حمام، یخچال، مینی بار، میز آرایش و مطالعه، صندوق امانات و چای ساز بخشی از امکانات این واحدها می باشد، اینترنت پرسرعت، آب معدنی و سرویس صبحانه جز خدماتی رایگان این سوئیت ها به مسافران محسوب می گردد.

  • سوئیت با تراس:

این سوئیت ها متراژی در حدود 50 متر مربع دارد و فضای اتاق خواب از نشیمن با یک راهرو کاملا جدا شده است. این واحدها ظرفیت پذیرایی از 2 مهمان بزرگسال به همراه کودک خردسال را دارد. منظره سوئیت های این بخش به سمت خیابان تکسیم می باشد و یک بخش به عنوان نشیمن هم برای راحتی مسافران در این سوئیت ها فراهم شده است. مسافران هتل در مدت اقامت در این واحد می توانند از تراس اختصاصی واحد خود برای دیدن منظره خیابان استفاده کنند، یکی از نکات مهم در اتاق های این هتل امکان استفاده رایگان مسافران از سرویس اینترنت وایرلس هتل می باشد.

  • سوئیت پرزیدنتال با منظره تنگه بسفر و تراس:

این سوئیت بزرگترین واحد اقامتی هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) می باشد و برای رفاه حال مسافران در این واحدها اتاق خواب به صورت کامل از فضا نشیمن جدا شده و تراس اختصاصی این واحدها مجهز به میز و صندلی برای استراحت میهمانان است. منظره پنجره واحدهای پرزیدنتال مشرف به تنگه بسفر می باشد و میهمانان این سوئیت ها در مدت اقامت می توانند از دیدن این منظره لذت ببرند. حمام اختصاصی با وان، سرویس بهداشتی فرنگی، میز تحریر، سشوار، لوازم بهداشتی، حوله، تلویزیون، مبلمان و اینترنت پرسرعت از دیگر امکانات موجود در این سوئیت ها است.

امکانات آبی رادیسون هتل استانبول هاربیه - Radisson Hotel Istanbul Harbiye

در چندسال اخیر شهر استانبول در کشور ترکیه به علت سواحل زیبا، جاذبه های تاریخی و تفریحی متنوعی که دارد، معروفیت زیادی پیدا نموده است و یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان می باشد. گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای گذراندن تعطیلات خاطره انگیز و استفاده از امکانات تفریحی متنوع به این شهر سفر می کنند. مدیریت رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) هم برای رفاه حال مسافرانش انواع امکانات تفریحی و ورزشی آبی را در داخل هتل فراهم نموده تا مسافران بتوانند به راحتی در ساعات مختلف شبانه روز و در محیطی اختصاصی بدون خروج از هتل اوقات خوشی را بگذرانند.

استخر و سونا اختصاصی یکی از مجذوب کننده ترین و مهیج ترین امکانات آبی رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در شهر زیبا و تاریخی استانبول است و مسافران این هتل در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشته باشند به صورت اختصاصی می توانند از این امکانات آبی استفاده کنند. میهمانان هتل رادیسون بعلاوه در مدت اقامت در این مجموعه چهار ستاره در قلب شهر استانبول می توانند از امکانات مرکز سلامتی هتل استفاده کنند و انرژی و آرامش خود را به حد اعلا برسانند.

امکانات تفریحی و ورزشی رادیسون هتل استانبول هاربیه - Radisson Hotel Istanbul Harbiye

یک فرد در تمام ادوار زندگی اعم از دوران طفولیت، رشد، بلوغ و کهنسالی قابلیت بهره مندی از فوائد ماساژ را دارد، به همین علت کادر رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) به این موضوع توجه ویژه ای داشته اند و یک بخش اختصاصی برای ارائه خدمات متنوع ماساژ با روش های مختلف در محیطی بسیار رویایی و آرامش بخش که با بوی عودها و اسانس های مختلف پر شده را هم برای میهمانان هتل فراهم نموده اند.

در این هتل انواع ماساژ ها با تکنیک های مختلف به وسیله کادر مجرب و کاملا حرفه ای بخش ماساژ هتل با آرامش و دقت انجام می گردد. امکانات تفریحی و ورزشی رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) را شاید در کمتر هتل چهار ستاره ای آن هم با این قیمت ارزان اقامت بتوانید در کنار هم ببینید. برای مسافرانی که برنامه ورزشی خود را در طول سفر هم دنبال می کنند در این هتل چهار ستاره یک سالن ورزشی و بدنسازی مجهز هم با فضا بزرگ فراهم شده تا میهمانان به تناسب اندام خود در سفر هم رسیدگی کنند.

سالن جلسات رادیسون هتل استانبول هاربیه

از آنجا که رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در منطقه ای تجاری و در مرکز بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده و حالت بیزینسی دارد، مسافرانی که برای کار به این شهر سفر نموده اند هم اغلب تمایل دارند جلسات کاری و مراسم های مختلف خود را در این هتل برگزار کنند. این هتل برای رفاه حال میهمانان ارجمند خود دو سالن جلسه مجزا با امکانات درجه یک فراهم نموده است تا مسافران داخلی و خارجی این هتل بتوانند از این تجهیزات برای برگزاری هرچه بهتر جلسه کاری خود استفاده کنند.

سالن کنفرانس این هتل چهار ستاره با تمامی تجهیزات و امکانات مورد احتیاج فضای بسیار ایده آلی جهت برگزاری نشست های تجاری، همایش ها و ضیافت های تجاری و محبت آمیز می باشد. میز این سالن به صورت بیضی طراحی شده و میهمانان در مدت مراسم روبروی هم هستند، ویدئو پروژکتور، میکروفون بی سیم، اینترنت پرسرعت، لوازم صوتی و تصویری و پذیرایی با میان وعده بخشی از امکانات و تجهیزات این سالن در هتل رادیسون است.

رستوران و کافی شاپ رادیسون هتل استانبول هاربیه

اگر در زمان سفر به کشور ترکیه به چشیدن طعم های نو علاقه دارید، رستوران و کافی شاپ رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) برترین مکان برای نوش جان کردن غذایی لذیذ و نو در فضایی مجهز و مدرن است. یکی از مجذوب کننده ترین قسمت ها در سفر خوردن غذاهای مخصوص به آن منطقه می باشد، در رستوران اختصاصی رادیسون هتل استانبول هاربیه می توانید طعم اصیل و خوشمزه انواع غذاهای ترکی مثل کباب ها، بورانی، دلمه ها و غذاهای بین المللی را امتحان کنید.

در این هتل چهار ستاره فضا رستوران به سبک مدرن و با لوازم درجه یک طراحی شده تا مسافران در زمان صرف غذا از دیدن محیط هم لذت ببرند، پخش موسیقی بی کلام در زمان سرو غذا یکی از مجذوب کنندهیت های میل کردن غذا در این رستوران بزرگ و مجلل در قلب شهر استانبول در منطقه تکسیم می باشد. در منو رستوران رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) انواع غذاهای ترکی، مدیترانه ای، ایتالیایی و بین المللی برای ذائقه های مختلف به چشم می خورد تا مهمانان بر اساس سلیقه غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و در فضایی مجذوب کننده با منظرهی زیبا نوش جان کنند، برای صرف غذا در این رستوران باید حتما از قبل رزرو داشته باشید.

کافی شاپ هتل هم در طبقه همکف قرار گرفته است، مسافران هتل می توانند انواع نوشیدنی ها گرم و سرد را در محیط دنج و لوکس این کافه میل کنند. وعده صبحانه همه روزه به صورت بوفه باز با انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی ها گرم و سرد برای میهمانان سرو می گردد و مسافران از ساعت 7 الی 10:30 صبح برای سرو غذا می توانند به این رستوران مراجعه کنند.

موقعیت مکانی رادیسون هتل استانبول هاربیه

استانبول یکی از بزرگترین کلان شهرهای مدرن جهان است که توانسته اصالت و زیبایی خود را تا به امروز حفظ کند و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که مسافران می توانند در کنار بهره مندی از تمامی خدمات ارائه شده در رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) از جاذبه های شهر استانبول هم بازدید کنند و یا به امور اداری خود رسیدگی کنند. مراکز گردشگری و سواحل مجذوب کننده شهر استانبول را در زمان سفر به این شهر نباید فراموش کنید، فاصله هتل تا فرودگاه استانبول چیزی حدود 30 کیلومتر می باشد و مسافران می توانند با درخواست تاکسی از هتل خود را در کمتر از 40 دقیقه به فرودگاه برسانند.

این هتل در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده و فقط ده دقیقه پیاده با خیابان معروف استقلال فاصله دارد. از هتل رادیسون فقط با ده دقیقه پیاده روی می توانید خود را به ایستگاه مترو عثمان بی برسانید و از آنجا به سایر نقاط شهر از جمله سفارت کانادا برای انجام امور مربوط به ویزا دسترسی داشته باشید. موقعیت مکانی رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) یکی دیگر از دلایل گردشگران برای اقامت در این هتل می باشد، مسافران از این هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید و وسایل حمل و نقل عمومی شهر استانبول دارند.

سوالات متداول درباره رادیسون هتل استانبول هاربیه

1. رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در کدام منطقه از این شهر قرار گرفته است؟

این هتل چهار ستاره در فاصله چند قدمی از میدان تکسیم واقع شده و مسافران به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی راحتی دارند.

2. رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) با فرودگاه این شهر چقدر فاصله دارد؟

مسافران می توانند با شاتل اختصاصی رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) فاصله 35 کیلومتری این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول را طی کنند.

3. رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) چند رستوران دارد؟

رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) در مجموع خود یک رستوران اختصاصی و یک کافی شاپ برای پذیرایی از مسافران خود با انواع غذاهای ترکی و بین المللی دارد که به وسیله کادر بسیار مجرب اداره می گردد.

4. آیا رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) استخر اختصاصی دارد؟

بله، رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) استخر، سونا و جکوزی اختصاصی برای استفاده مسافران خود دارد.

جمع بندی معرفی رادیسون هتل استانبول هاربیه، 4 ستاره ای مالی در دل شهر

رادیسون هتل استانبول هاربیه (Radisson Hotel Istanbul Harbiye) یکی از هتل های چهار ستاره و مجلل شهر استانبول است که معماری خاص این هتل در کنار موقعیت مکانی آن باعث شده بسیاری از گردشگران خارجی شهر استانبول اقامت در این هتل را ترجیح دهند. برای سفر به شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه می توایند به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید بلیط پرواز خود را از ایرلاین مورد نظر برای سفری دلپذیر به استانبول بخرید، بعلاوه خرید تور استانبول و رزرو هتل های این شهرهم به صورت 24 ساعته به وسیله سایت خبرنگاران امکان پذیر می باشد.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2194

به "معرفی رادیسون هتل استانبول هاربیه، 4 ستاره ای مالی در دل شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رادیسون هتل استانبول هاربیه، 4 ستاره ای مالی در دل شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید