برترین مکان های اقامتی در مراکش، شمال آفریقا

به گزارش اخبار ورزشی، در سال های اخیر، مراکش به عنوان یکی از برترین مقصدهای سفر و اقامت در جهان شناخته شده است. چرا؟ مراکش کشوری مجذوب کننده است که هنوز قیمت های پایینی دارد و پر از فرهنگ محلی و تجربیاتی معتبر است. مراکش به خاطر سواحل زیبای دریای مدیترانه و نیز سواحل اقیانوس اطلس، معماری سنتی همراه با باغ های داخلی که تحت عنوان Riad از آن ها یاد می گردد و نیز شهرهای تاریخی رباط، فز و مراکش مشهور شده است. بعلاوه مکانی ایده آل برای پیاده روی کنندگان و علاقمندان به پیاده روی طولانی است زیرا کوه های ریف، کوه های Middle Atlas و نیز کوه های High Atlas به مشتاقان فعالیت های فضای رایگان اجازه می دهد تا به فعالیت هایی در فضای باز با طبیعت به روش هایی خاص متصل شوند. یک ساختمان برای اینکه یک riad در نظر گرفته گردد، می بایست یک باغ داشته باشد که به اقامتگاه هایی تقسیم شده و چشمه ای در وسط آن قرار گرفته باشد. اگر شما برترین هتل های مراکش جهت اقامت در مراکش انتخاب نموده اید، به راحتی می توانید ناحیه بیابانی را با استفاده از یک تور شتر سواری یا با ماشینی 4×4 جستجو کنید، غذاهای محلی را تست کنید، یک فستیوال را جشن بگیرید یا از یک حمام بخار عمومی تماشا کنید. این ها بعضی از هتل های خوب مراکش هستند که می توانید در انتهای روز و بعد از داشتن تجربیاتی هیجان انگیز، به آن ها برگردید. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید برای معرفی هتل های مراکش...

برترین مکان های اقامتی در مراکش، شمال آفریقا

Riad Kniza

اگر شما می خواهید در مرکز مدینای مراکش باشید، هتل Riad Kniza از برترین هتل های مراکش مکانی خارق العاده برای اقامت است. 11 سوئیت دارد که همگی خدماتی لوکس دارند؛ و به اینترنت، رستوران، استخر، پاسیوها و نیز سالن ها دسترسی دارد. تاریخ این هتل به قرن 18 برمی گردد و دکوراسیون اینجا به شدت ظریف و خوش ساخت است همراه با عتیقه هایی که مکان های مشترک را تزئین می نمایند. مهمان ها می توانند غذاهای خود را در تراس میل نمایند آن هم در حالیکه به مناظری زیبا از کوه های اطلس نگاه می نمایند و کارمندان می توانند تورهای شهری، سفرهای کوتاه و رزرو رستوران ها را برایتان انجام دهند.

Riad Madani

Riad Madani از هتل های مراکش یک اقامت خاص در مراکش را به مهمانانش پیشنهاد می دهد با مبلمانی بی نظیر و فضای اقامتی به شدت آرام. در اینجا سالن ها، حیاط ها و اتاق هایی پر از عتیقه های مراکشی نیز وجود دارند. این هتل، به عنوان مکانی قدیمی اما رمانتیک توصیف شده است. در اینجا یک استخر شنای گرم در درون ساختمان و یک حیاط آرام بخش برای ریلکس کردن وجود دارد. 14 اتاق در این Riad قرار گرفته است و شما می توانید در فروشگاه های محلی نزدیک آن به گشت و گذار بپردازید.

Riad Enija

Riad Enija یک هتل محلی از هتل های خوب مراکش است و مهمان ها به هنگام اقامت در این مکان، بوسیله عتیقه هایی خوش ساخت وظریف احاطه می شوند. حیاط ها و ستون های موزائیکی زیبا هستند و شما خواهید دید که عکس های مد زیبایی در این مکان گرفته می شوند. 15 اتاق و سوئیت دارد که از بین آن ها می توانید یکی را انتخاب کنید. فلسفه قابل درک این مکان آرامش، خود گشت و گذاری و تفکر و اندیشه بدون تلویزیون، تلفن یا هر وسیله منحرف نماینده مدرن دیگر است.

Les Cinq Djellabas

Les Cinq Djellabas در ناحیه Bab Atlas Marrakech/Palmeraie قرار گرفته است و به مدینای قدیمی و کوه های اطلس نزدیک است. در اینجا 10 کلبه زیستی الهام گرفته از فرهنگ آفریقایی وجود دارد که در یک باغ 10 هکتاری قرار گرفته و سوئیت ها و نیز سوئیت های لوکس زیادی دارد. هر کلبه یک تخت خواب بزرگ، شومینه، بار کوچک، تلویزیون و Wi-Fi رایگان دارد. برخی از محبوب ترین چیزها در اینجا گلف، یوگا، کارهای آرامش بخش در حمام، خرید و سفرهای روزانه با ماشین های 4×4 است.

Riad Villa Blanche

یکی از برترین هتل های مراکش، با 28 اتاق و سوئیت، در واقع یک هتل لوکس در نزدیکی ساحلی در Agadir به شمار می رود. یک دوره آموزشی گلف، استخر داخلی، جکوزی، سالن ورزشی و سونا در این مکان قرار گرفته است. دکور این هتل که در سال 2011 افتتاح شده، هم به سبک مدرن است و هم به سبک مراکشی. دستیابی به بازارها، رستوران ها، فروشگاه ها و جاذبه های توریستی ساده است و هتل حدود 20 کیلومتر از فرودگاه بین المللی Agadir فاصله دارد. آب گرم پنج اتاق درمانی، یک کابین فعالیتهای درمانی زیبایی و یک استخر گرم شده داخلی با یک دوره آموزشی مربوط به آبزیان دارد.

Villa Maroc

Villa Maroc در مرکز مدینای Essaouira قرار گرفته است و از هتل های خوب مراکش است. از اتاق هایش می توانید مناظری زیبا از دریا ببینید. رستوران این مکان ترکیبی از غذاهای مراکشی سنتی و آثار هنری آشپزی سرو می نماید. غذاهای خاص Souiri از ماهی، روغن آرگان، و محصولات محلی تشکیل شده اند. و یک بوفه نیز در اینجا قرار گرفته است که در تمام روزهای هفته می توانید به هر مقدار که دلتان می خواهد از غذای آن بخورید. برای اینکه در خصوص رسومات مراکشی مهم حمام چیزی یاد بگیرید، یک برنامه سنتی زیبایی را رزرو کنید که 600 درهم مراکشی برای یک ساعت و برای هر نفر هزینه دارد.

Villa Josephine

اگر برنامه ریزی نموده اید که هنگام سفر در مراکش زمانی را در Tangier بگذرانید، Villa Josephine از هتل های خوب مراکش و مکانی فوق العاده است تا در آنجا بمانید. در Old Mountain (کوه قدیم) قرار گرفته است و اتمسفری نوستالژیک و لوکس دارد. یک روزنامه نگار بریتانیایی به نام والتر برتون هریس آن را در اوایل دهه 1900 ساخت و برخلاف بسیاری از مکان های خوب دیگری که در این فهرست قرار دارند یک riad و یا dar نیست. 10 اتاق، استخر شنا، باغ سنتی، و خدماتی با استایل فرانسوی در این مکان قرار دارند. تنها 10 دقیقه از Kasbah و Grand Socco فاصله دارد.

Terra Mia Marrakech

اگر می خواهید به هنگام اقامت در مراکش به طبیعت دسترسی داشته باشید، حواستان به اقامت در یکی از هتل های مراکش، هتل Terra Mia Marrakech باشد که نزدیک کوه های اطلس قرار گرفته است. هتلی لوکس است که دسترسی نزدیکی به دوره های گلف، اصطبل های اسب، آب گرم، استخر، و باغ دارد.

Riyad el Cadi

دیگر مکان فوق العاده اقامتی در مراکش Riyad el Cadi است و یک آبادی آرام در مراکش است. این یک گزینه محبوب در میان خانواده ها است که البته پذیرای مهمانان جوان نیز می باشد. مهمان ها از اقامت در یک مکان مرکزی، کارکنان بادقت، و تست کردن صبحانه های فرانسوی/ مراکشی ای که سرو می شوند، لذت خواهند برد. دکوراسیون آن خوش ساخت، ظریف و هنری است و 15 اتاق، هشت سوئیت، و یک ویلا دارد که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید. محبوب ترین اتاق های اقامتی خانه آبی است که برای خانواده ها یا دو زوج مناسب است و نیز سوئیت Berber که به شدت بزرگ و دارای یک بالکن است.

Palais Amani - فز

برای اینکه در فز اقامت کنید، حواستان به Palais Amani از برترین هتل های مراکش باشد که یک مکان بزرگ است و در دهه 1930 بازسازی و بازسازی شده است. در همه اتاق ها دکوری هنری، اتمسفری لوکس و سیستم صوتی شخصی و تلویزیون قرار گرفته است. اینجا به شدت محبت آمیز و گرم و نرم است و بار/ سالن و تراس بالای پشت بامش برای ریلکس کردن به شدت مناسب هستند. بعلاوه یک آب گرم، مرکز ارائه خدمات مراقبتی و 14 اتاق وجود دارد که از بین آن ها می توانید یکی را انتخاب کنید. از آنجا که یک فضای کنفرانس و یک ترنسفر فرودگاهی در این مکان قرار گرفته است، می توان آن را به عنوان یک گزینه محبوب برای مسافران کاری به حساب آورد. حتی اگر در فکر اجاره یک ماشین باشید، در نزدیکی هتل می توانید یک فضای پارک رایگان پیدا کنید.

Jnane Mogador

هیچ راهی وجود ندارد، شهر مراکش مقرون به صرفه نیست. ولی، اگر بودجه شما اندک است، مکان های فوق العاده ای برای اقامت در این شهر وجود دارد. یکی از این ها مکان های فوق العاده ای دارد که در این شهر بمانید هر چند ساده است ولی با مدیریتی عالی و راحت اداره می گردد. هزینه یک اتاق در فصل های کم مسافر 29 یورو و در فصل های شلوغ 36 یورو است. مهمان ها از حمام های کوچک و نماهای زیبا از شهر آن هم از بالای تراس های پشت بامی این مکان لذت خواهند برد. تراس مکانی فوق العاده است تا از کمی چای با نعنا و کیک های مراکشی خوشمزه لذت ببرید. سرویس های مراقبتی آب گرم این مکان شامل یک ماساژ 30 و 50 دقیقه ای و سرویس های حمامی 30 و 50 دقیقه ای است.

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 2065

به "برترین مکان های اقامتی در مراکش، شمال آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان های اقامتی در مراکش، شمال آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید