تور کوالالامپور: معرفی هتل 4 ستاره ویواتل در کوالالامپور

به گزارش اخبار ورزشی، هتل ویواتل کوالالامپور | Vivatel Kuala Lampur

مسافرت مالزی تان را با یکی از برترین هتل های 4 ستاره یعنی هتل ویواتل کوالالامپور آغاز کنید. این هتل در مرکز تجاری شهر واقع است که به شما این اطمینان را می دهد که در موقعیت خوبی قرار گرفته اید. اتاق های بزرگ و با امکاناتش جزو ویژگی های برتر آن هستند که در کنار امکاناتی چون استخر، باشگاه و … باعث شده که مهمانان از این هتل راضی به خانه هایشان بازگردند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا ویژگی های مختلف هتل ویواتل کوالالامپور Vivatel Kuala Lampur را نظیر امکانات رفاهی، تفریحی، رستوران ها و … برایتان بیان کنیم.

تور کوالالامپور: معرفی هتل 4 ستاره ویواتل در کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

خصوصیات رفاهی هتل ویواتل کوالالامپور

این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است که البته جدا از هزینه اقامت تان در نظر گرفته می گردد. فروشگاه های مختلف نظیر فروشگاه های سوغاتی که در محیط آن وجود دارند، از دیگر خصوصیات رفاهی هتل هستند. در بخش پذیرش می توانید 24 ساعته با آن ها ارتباط داشته باشید و از انبار چمدان موجود در لابی نیز بهره ببرید. اینترنت در تمام نقاط هتل برای استفاده مهمانان تهیه شده است.

صرافی و هدایت های تور نیز در بخش پذیرش دیده می شوند. آسانسورهای هتل و خدماتی برای افراد کم توان و ناتوان در هتل ویواتل موجود است. کارمندان در این جا به زبان انگلیسی و مالایایی صحبت می نمایند. بعلاوه امکان استفاده از خشکشویی با پرداخت هزینه جداگانه برای مهمانان در هتل تعبیه شده است. پارکینگ نیز برای هر اتاق با درخواست قبلی وجود دارد.

ساعت ورود به هتل 15:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات سرگرمیی هتل ویواتل کوالالامپور

در داخل هتل استخری وجود دارد که شما می توانید از ساعت 8 صبح تا 8 شب از آن بهره ببرید. بعلاوه در کنار استخر یک بخش بچه ها نیز موجود است که این ویژگی خیال شما را از بابت سرگرمی فرزندتان راحت نموده است. بعلاوه شما می توانید از سونا و بخش اسپا در هتل بهره ببرید.

باشگاه بدنسازی و فیتنس هتل ویواتل کوالالامپور هم از امکانات سرگرمیی-ورزشی آن می باشد که با دستگاه های به روز و مدرن تجهیز شده است.

رستوران های هتل و اطراف آن

  • رترو کافه (Retro Cafe): در داخل هتل وجود دارد که غذاهای غربی و آسیایی را سرو می نماید. این رستوران با محیطی دوست داشتنی برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام قابل استفاده است.
  • یونیک فیشرمن (Unique Fisherman): در فاصله 700 متری هتل این رستوران را که غذاهای چینی و دریایی دارد، می توانید امتحان کنید.
  • سیا اند نور راسا کرنر (Syah and Nur Rasa Corner): رستوران دیگری است که تقریبا 1.4 کیلومتر با شما فاصله دارد و غذاهای آسیایی، اندونزیایی و مالایایی سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

در تمام اتاق ها تهویه هوا و کولر موجود است. دستگاه چای یا قهوه ساز، یخچال کوچک و بطری آب رایگان نیز از امکانات دیگر اتاق های هتل ویواتل کوالالامپور است. میز اتو و سشوار کار شما را راحت نموده و تمامی وسایل حمام مانند شامپو، حوله، صابون و … نیز در دسترس شماست. بعلاوه در اتاق های هتل گاوصندوق وجود دارد که با این حساب نیازی نیست که نگران پول یا وسایل ارزشمندتان باشید. اینترنت بی سیم هم در اتاق قابل استفاده است.

انواع اتاق های هتل

اتاق استاندارد: 23 متر فضای این اتاق است که بنا به درخواست شما یا یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره در آن وجود دارد.

سوییت جونیور: این سوییت 44 متر است که یک آشپزخانه کوچک و تخت دونفره کینگ در آن وجود دارد.

دلوکس: این اتاق ها که 25 متر می باشند، می توانند یک تخت دونفره و یا دو تخت تک نفره داشته باشند.

سوییت اکسکیوتیو: 69 متر مساحت این سوییت ها می باشد که در آن یک تخت دونفره کینگ وجود دارد. دوش و وان جداگانه نیز از ویژگی های آن است.

سوییت گرند: این سوییت ها 79 متر هستند که تخت دونفره کینگ در آن موجود است.

فاصله هتل با جاذبه های کوالالامپور

  • ترک کی ال: 2 کیلومتر می باشد که به وسیله تاکسی 10 دقیقه ای به آن خواهید رسید. قطار شهری نیز در خط AGL شما را به این جاذبه طی 40 دقیقه خواهد برد. البته می توانید با 36 دقیقه پیاده روی نیز به آن برسید.
  • تم پارک بِرجایا تایم اسکوئر: 4 کیلومتر است که 40 دقیقه تا آنجا پیاده روی دارد. تاکسی شما را 10 دقیقه ای و قطار شهری 40 دقیقه ای به آن جا می رساند.
  • ورزشگاه آکسیاتا آرنا: 1 کیلومتر است که با خط قطار شهری AGL حدودا 1 ساعت 7 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز این راستا را حدودا 20 دقیقه ای طی خواهد نمود.
  • فروشگاه فستیوال سیتی: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 20 دقیقه ای و با قطار شهری AGL پس از 1 ساعت و 22 دقیقه خواهید رسید. البته در خط KJL باید قطار را عوض کنید.
  • رستوران اورینتال ویوا: 1 کیلومتر است که تنها یک دقیقه پیاده روی دارد.
  • فروشگاه لو یات پلازا: 7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که پیاده روی به آن جا 40 دقیقه طول می کشد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه ای و با قطار شهری 40 دقیقه ای به آن برسید.
  • سونگی وانگ پلازا: 7 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه مسافت آن طول می کشد. می توانید یا 40 دقیقه در قطار شهری باشید یا همین مسافت را پیاده روی کنید.
  • : 1 کیلومتر با هتل شما فاصله دارد که تاکسی 15 دقیقه ای به آن خواهد رسید. اتوبوس 402 هم یک ساعت و بیست دقیقه ای شما را می رساند و اگر با متروی AGL و سپس KJL بروید، حدودا 53 دقیقه در راه خواهید بود.
  • گالری استارهیل: 3 کیلومتر با هتل ویواتل کوالالامپور فاصله دارد که با تاکسی یک ربع در راه خواهید بود. پیاده روی به این گالری 52 دقیقه طول می کشد.
  • مسافت این جاذبه6 کیلومتر با هتل است که این راستا با تاکسی 13 دقیقه ای طی می گردد. اگر بخواهید با قطار شهری بروید باید به وسیله خط AGL به این جاذبه دسترسی پیداکنید. که حدود 50 دقیقه طول خواهد کشید.
  • ورزشگاه بدمینتون کوالالامپور: تقریبا 1 کیلومتر با شما فاصله دارد که اگر پیاده به سمت آن حرکت کنید تقریبا 25 دقیقه ای به آن جا خواهید رسید. تاکسی نیز 3 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید مای تاون: 3 کیلومتر مسافت آن را می توانید طی 20 دقیقه پیاده روی کنید. تاکسی نیز فاصله هتل تا این مرکز خرید را 10 دقیقه ای طی می نماید.
  • : 1 کیلومتر مسافت آن است. اگر تور یا سفرتان ترانسفر فرودگاهی ندارد می توانید یک تاکسی بگیرید و حدودا 50 دقیقه بعد به این فرودگاه برسید.

موقعیت هتل ویواتل کوالالامپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کوالالامپور 52200، جالان لوک یو، پلاک 85

No. 85, Jalan Loke Yew, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1833

به "تور کوالالامپور: معرفی هتل 4 ستاره ویواتل در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور: معرفی هتل 4 ستاره ویواتل در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید