مقاله: کاربرد و انواع شیشه طرح دار یا دکوراتیو در دکوراسیون

به گزارش اخبار ورزشی، اگر در دکوراسیون داخلی منزل از پنجره استفاده شده باشد، قطعا نیاز هست تا نور خورشید از طریق پنجره ها به داخل منزل بتابد. اما ممکن است که قصد مات شدن پنجره ها وجود داشته باشد تا در دید داخل منزل محدودیت ایجاد شود. برای ایجاد محدودیت در دید پنجره ها از شیشه های دکوراتیو استفاده می شود.

مقاله: کاربرد و انواع شیشه طرح دار یا دکوراتیو در دکوراسیون

شیشه های رفلکس که در روز از بیرون داخل ساختمان قابل رویت نخواهد بود.

شیشه طرح دار از مواد مصنوعی غیرفلزی و غیرآلی است. اصولا شیشه، از سه ماده اصلی آهک، سیلیس، کربنات سدیم تشکیل می شود. این مواد به همراه مواد افزودنی جزئی دیگر در کوره های ذوب شیشه، مذاب شده و در نتیجه می توان به اشکال مختلف درآورد. شیشه دارای ساختار آمورف و جسمی سخت، ترد، شفاف، نورگذر، سختی 6-7 و وزن مخصوص 20/2 گرم بر سانتی متر مکعب است.

شیشه های دکوراتیو علاوه بر این که می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل موثر باشند می توانند در طراحی نمای ساختمان هم استفاده بشوند. اگر از شیشه های دکوراتیو در طراحی شیشه های تراس و بالکن استفاده شود، می توان از زیبایی این شیشه ها در طراحی نمای خارجی ساختمان نیز بهره برد.

شیشه لمینت رنگی (شامل دو لایه شیشه که ما بین آنها طلق رنگی واقع شده است)

استفاده از شیشه در صنعت معماری و ساختمان سازی معمولا در قسمت هایی از جمله درب و پنجره شکل می گیرد و می توان در دیگر قسمت های ساختمان هم از شیشه ها استفاده کرد.

منبع مقاله: کاربرد و انواع شیشه طرح دار یا دکوراتیو در دکوراسیون

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1708

به "مقاله: کاربرد و انواع شیشه طرح دار یا دکوراتیو در دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد و انواع شیشه طرح دار یا دکوراتیو در دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید