نشست های مجازی کتاب نخوان ها با مشارکت دوستداران مطالعه برگزار می گردد

به گزارش اخبار ورزشی، میلاد حسینیان، مدیرمسئول موسسه فرهنگی اطلس پیدایش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از برگزاری طرح پروژه کتاب نخوان ها اطلاع داد و گفت: پروژه کتاب نخوان ها با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه از سوی موسسه فرهنگی اطلس پیدایش برگزار می گردد.

نشست های مجازی کتاب نخوان ها با مشارکت دوستداران مطالعه برگزار می گردد

وی اضافه نمود: قرار است این برنامه رایگان، به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام موسسه، دوشنبه هر هفته از ساعت21 تا 22 برگزار گردد. طرح کتاب نخوان ها ملاقات و گفت و گوی مجازی کتاب نخوان های است که می خواهند کتاب خوان شوند و آن هایی که می خواهند از کتاب نخوان ها در این راستا حمایت نمایند.

حسینیان گفت: از آنجایی که یکی از ارزش های موسسه اطلس پیدایش، توسعه فرهنگ کتاب خوانی است، با اجرای پروژه کتاب نخوان ها هر دو ماه یک بار کتابی انتخاب و خوانده می گردد. کتاب های منتخب در زمینه های ادبیات کلاسیک ایران و دنیا، فرهنگ اقوام و ملل، دانش هومیوپاتی، هوش مصنوعی و بعلاوه محیط زیست است.

به گفته حسینیان، کوشش مجموعه اطلس پیدایش بر آن است که به شکل غیرشعاری و به دور از بیان نارضایتی های رایج، مانند کاهش سرانه کتاب خوانی، گرانی کتاب و کاهش اوقات فراغت افراد در جامعه، در حد توان خود در این حوزه قدمی رو به جلو بردارد.

لازم به ذکر است، در جلسه نخست پروژه کتاب نخوان ها که دوشنبه بیست وششم مهرماه کتاب مرگ ایوان ایلیچ اثر لئو تولستوی از آثار برگزیده ادبیات کلاسیک دنیا خوانده شد.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه ها از ساعت 21 به صفحه رسمی اینستاگرام موسسه اطلس پیدایش به نشانی atlasbook@ بپیوندند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1726

به "نشست های مجازی کتاب نخوان ها با مشارکت دوستداران مطالعه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست های مجازی کتاب نخوان ها با مشارکت دوستداران مطالعه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید