نقاشی نوجوان سیستان و بلوچستانی در مسابقه سرزمین مادری بلاروس برگزیده شد

به گزارش اخبار ورزشی، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: یک عضو کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان پیروز به کسب دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین المللی هنر و گرافیک سرزمین مادری کشور بلاروس شد.

نقاشی نوجوان سیستان و بلوچستانی در مسابقه سرزمین مادری بلاروس برگزیده شد

معصومه هادی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان اظهارداشت: یک عضو کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان که در مرکز فرهنگی هنری شماره دو زاهدان فعالیت می کند در مسابقه نقاشی سرزمین مادری بلاروس پیروز به کسب دیپلم افتخار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: انسیه جانی نوجوان 14 ساله زاهدانی، که سابقه 5 سال حضور در کانون را در کارنامه خود دارد، همراه با 62 عضو دیگر مراکز فرهنگی هنری کشور با درخشش در این مسابقه برای کشور افتخار آفریدند.

وی بیان کرد: در این رقابت هنری از میان 150 اثر که به دفتر استان رسید پس از بررسی، 55 اثر به تهران ارسال شد که کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کشور 512 اثر را به سیزدهمین دوره این رقابت ها در بلاروس فرستاد.

وی به نمایش گذاشتن آثار هنری و پاس داشت روش های آموزش هنر ملی و منطقه ای و درعین حال، جلب توجه گسترده افکار عمومی به سرزمین مادری و همچنین کاووش و کمک به پیشرفت هنرمندان مستعد را از جمله اهداف برگزاری این رویداد هنری عنوان کرد.

ن

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 871

به "نقاشی نوجوان سیستان و بلوچستانی در مسابقه سرزمین مادری بلاروس برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاشی نوجوان سیستان و بلوچستانی در مسابقه سرزمین مادری بلاروس برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید