نویدکیا: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی مقابل ماشین سازی داریم، اخبار جابجایی سپاهان دروغ محض است

به گزارش اخبار ورزشی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید این طور به نظر برسد که فردا بازی به ظاهر راحت تری نسبت به هفته های گذشته داشته باشیم اما این ملاقات بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

نویدکیا: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی مقابل ماشین سازی داریم، اخبار جابجایی سپاهان دروغ محض است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر ماشین سازی تبریز در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: شاید این طور به نظر برسد که فردا بازی به ظاهر راحت تری نسبت به هفته های گذشته داشته باشیم اما این ملاقات بسیار مهم و سرنوشت ساز است. ملاقات فردا قطعاً بازی سختی است چون شاید آخرین شانس ماشین سازی باشد که بتواند خود را در لیگ برتر نگه دارد و به همین علت بازیکنان این تیم قصد دارند تا جایی که می توانند باانگیزه بازی نمایند که یک امر طبیعی است.

وی اضافه نمود: با اتفاقاتی که در فوتبال جهان رخ می دهد باید به این نتیجه برسیم که در فوتبال هیچ بازی راحت نیست. خیلی وقت ها تیم های ظاهراً کوچک تر برای تیم های عظیم جهان مشکل ایجاد می نمایند و شاهد هستیم که در مسابقات یورو 2020 تیم های تراز اول جهان از دور رقابت ها حذف می شوند که نشان می دهد اختلاف سطح فوتبال در جهان بسیار کم شده است. باید به این واقعیت فکر نموده و برای ملاقات با ماشین سازی برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ماشین سازی زمانی که در تبریز 3 بر یک از ما عقب افتاده بود در نیمه دوم حساب کار را 3 بر 3 کرد و 2 امتیاز بسیار حساس و سرنوشت ساز را از دست دادیم و فردا هم با همان تیم ماشین سازی بازی داریم. ماشین سازی را اگر تیم راحتی بدانیم قطعاً به مشکل می خوریم و اگر امتیازی از دست بدهیم ممکن است در آینده جای جبرانی برای ما باقی نگذارد. پس باید با تمرکز بالا و با حداکثر توان خود وارد این بازی شویم.

نویدکیا گفت: برای ملاقات فردا خوشبختانه بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند و می توانند به ما یاری نمایند.

وی در پاسخ به اینکه آیا قرار است بازیکنی به جمع سپاهان اضافه گردد یا خیر، اعلام کرد: من هم دیده ام که این طرف و آن طرف این بحث ها وجود دارد که فلان بازیکن می خواهد به سپاهان بیاید یا فلان دروازه بان میخواهد از سپاهان برود یا از چند بازیکن خارجی نام برده اند که قرار است به سپاهان اضافه شوند. به بازیکنانم هم گفته ام که تمام اینها دروغ محض است. تا به امروز من نه بازیکنی خواسته ام و نه با بازیکنی صحبت نموده ام و نه هیچ پیشنهادی به کسی داده ام. تا روزی که بازیکنانم نخواهند از تیم جدا شوند هیچ جایگزنی را اضافه نمی کنم. اگر بازیکنی از تیم جدا شد، آن وقت تصمیم می گیرم بازیکنی به تیم اضافه کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه اضافه نمود: از تیم و بازیکنانم بسیار راضی ام و بازیکنان کارهایی که می خواهم را به نحو احسن انجام می دهند و احتیاجی به اینکه در آینده بازیکنی به تیم اضافه کنم ندارم. حتی اوایل فصل و نیم فصل هم این بحث ها وجود داشت که تیم باید تقویت گردد، اما به نظر من اینها حرف هایی عامیانه است. تیم من احتیاجی به تقویت ندارد چون تیم خوبی دارم و بازیکنانم فوق العاده هستند. بازیکنی اگر شرایط ماندن را نداشت و دوست داشت شانس خود را جای دیگری امتحان کند و تغییری در زندگی خود بدهد، آن موقع به این فکر می کنم نفر بعدی که می تواند به تیمم یاری کند چه کسی است. بالاخره اینجا تصمیم گیرنده نهایی من هستم و صادقانه می گویم نه با بازیکنی صحبت نموده ام و نه تا وقتی بازیکنانم باشند، به هیچ بازیکن دیگری احتیاج دارم.

نویدکیا در پاسخ به اینکه با توجه به اخباری که درباره پیغام احتیاجمند به گوش می رسد، چرا تا به امروز از دروازه بان دوم خود استفاده ننموده است، توضیح داد: ترجیح می دهم کارم را با پیغام ادامه دهم. فکر می کنم پیغام تا الان بسیار خوب به تیم یاری نموده است. در اوایل فصل شاید بعضی بحث ها وجود داشت که خط دفاعی و دروازه بان تیم خوب عمل نمی نمایند اما خط دفاعی و دروازه بان تیم به آن چیزی که در فوتبال به دنبال آن می گردم به طور ایده آل عمل می نمایند. بازی با پای احتیاجمند فوق العاده است و توپ را از پشت مدافعان به خوبی جمع می نماید. پیغام از آن دروازه بان هایی نیست که توپ های بی هدف بفرستد و کوشش می نماید در بازی سازی شرکت کند و من این سبک را واقعاً دوست دارم. ترجیح می دهم بازی ها را با پیغام ادامه دهم مگر اینکه مشکل خاصی پیش بیاید که مجبور شوم جایگزین کنم.

وی خطاب به طرفداران سپاهان اضافه نمود: از روز اول گفته ام و هنوز هم می گویم تمام کوشش خود را انجام داده ام که برترین شرایط را برای تیمم فراهم کنم. تا جایی که در توانم است و دیدگاه هایم بتواند به تیم یاری کند، خودم، همکارانم و بازیکنانم کوشش می کنیم به تیم یاری کنیم. با یک باخت و یا 2 برد اتفاقی نمی افتد و مهم این است که سپاهان بتواند در نهایت صندلی مناسبی در جدول داشته باشد.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1626

به "نویدکیا: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی مقابل ماشین سازی داریم، اخبار جابجایی سپاهان دروغ محض است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: بازی بسیار مهم و سرنوشت سازی مقابل ماشین سازی داریم، اخبار جابجایی سپاهان دروغ محض است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید