نگران بازی با بحرین و عراق هستم، اسماعیلی می توانست دعوت گردد

به گزارش اخبار ورزشی، بیژن طاهری در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد دیدارهای آینده تیم ملی برابر حریفانی چون عراق و بحرین گفت: به آینده تیم ملی خوشبینم اما نگران دو بازی این تیم برابر عراق و بحرین هستم. این دو تیم هر دو خطرناک هستند و اگر بازیکنان ملی پوش ما دچار اشتباه شوند به طور حتم حضور در جام جهانی را از دست خواهیم داد.

نگران بازی با بحرین و عراق هستم، اسماعیلی می توانست دعوت گردد

مربی سابق استقلال در خصوص لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی تاکید نمود: دعوت بازیکنان به تیم ملی سلیقه ای است. هر مربی تفکرات و نظرات خود را دارد اما اعتقاد دارم به جز قایدی، فرشید اسماعیلی هم می توانست به تیم ملی دعوت گردد. جای اسماعیلی در تیم ملی خالی است. من بارها گفته ام که اسماعیلی وقتی در اوج آمادگی است کلاس فوتبالش بالاتر از خیلی از فوتبالیست های ما است. امیدوارم او این آمادگی را حفظ نموده تا بتواند در آینده به تیم ملی راه پیدا کند.

طاهری در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان هم یادآور شد: دو تیم، یک بازی معمولی را به نمایش گذاشتند. هوای گرم، زمین نامناسب و بی انگیزگی بازیکنان باعث شد تا شاهد یک بازی زیبا نباشیم. بیشتر از اینکه از گل استقلال راضی باشم از این راضی هستم که آرمان رمضانی توانست بعد از مدتها پایش به گلزنی باز گردد. او تحت فشار شدید بود و همه از او انتقاد می کردند. وقتی یک بازیکن به استقلال و یا پرسپولیس می رود اگر نتواند گلزنی کند تحت فشار شدیدی قرار خواهد گرفت و آرمان توانست با زدن این گل 3 امتیازی و حیاتی برای استقلال از این فشار بیرون بیاید.

مربی سابق استقلال در خصوص عملکرد خط دفاع آبی پوشان گفت: یک تیم عظیم نباید اشتباه کند. بازیکنانی که به عنوان مدافع در استقلال بازی می نمایند باید تمرکز بالایی داشته باشند و به خود اجازه ندهند که در زمین اشتباه نمایند. در دو بازی گذشته خط دفاع استقلال عملکرد بدی نداشته اما باید کوچکترین اشتباهات هم رفع گردد. زیرا فوتبال بازی لحظه ها است و یک اشتباه هر چند کوچک می تواند یک تیم را از قهرمانی و یا برد دور کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1547

به "نگران بازی با بحرین و عراق هستم، اسماعیلی می توانست دعوت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران بازی با بحرین و عراق هستم، اسماعیلی می توانست دعوت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید