هشدار سازمان لیگ به نساجی برای نواقص پرشمار استادیوم شهدای ساری

به گزارش اخبار ورزشی، مسئولان سازمان لیگ به باشگاه نساجی اعلام کردند تا زمانی که ایرادات استادیوم شهدای ساری رفع نشود نمی توانند در این استادیوم بازی هایشان را برگزار نمایند.

هشدار سازمان لیگ به نساجی برای نواقص پرشمار استادیوم شهدای ساری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در فاصله کمتر از 2 هفته به شروع مسابقات لیگ برتر ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر مهیای برگزاری مسابقات نیست و چمن این ورزشگاه در حال ترمیم است به همین علت باشگاه نساجی در پی این است تا از ورزشگاه شهدای ساری برای میزبانی بازی هایش استفاده کند اما سازمان لیگ ایراداتی را به این ورزشگاه گرفته است.

مسئولان سازمان لیگ با ارسال نامه به باشگاه نساجی اعلام نموده اند تا زمانی که ایرادات اعلام شده این ورزشگاه رفع نشود، بازی های این تیم در ساری هم برگزار نخواهد شد.

ناهمواری زمین چمن، تقویت نور کامل ورزشگاه با میانگین 1200 لوکس، تجهیز رختکن بازیکنان، داوران و سیستم سرمایش و گرمایش لازم، تجهیز و تعبیه اتاق پزشکی، تبیین محل اتاق دوپینگ و تجهیز آن، راه انداری اسکوربورد، مشخص محل کنفرانس مطبوعاتی، تفکیک محل تیم ها از فضای وی آی پی، تماشاگران و رسانه ها ایراداتی است که سازمان لیگ به ورزشگاه شهدای ساری گرفته است.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال نساجی در هفته اول مسابقات لیگ برتر باید میزبان فجرسپاسی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1712

به "هشدار سازمان لیگ به نساجی برای نواقص پرشمار استادیوم شهدای ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان لیگ به نساجی برای نواقص پرشمار استادیوم شهدای ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید