پاییز سال جاری چطور گلدار بپوشیم؟

به گزارش اخبار ورزشی، گلدار یکی از محبوب ترین ترندهای سال 2017 است، ترندی که فقط به بهار و تابستان محدود نمی گردد، بلکه پاییز و زمستان سال جاری هم قرار است همراه مد باشد.

پاییز سال جاری چطور گلدار بپوشیم؟

اما در یک فصل سرد چطور می توان سراغ طرح های شاد گلدار در لباس زنانه رفت؟ برای پاسخ به این سوال، روش مجله گلمورglamour برای پوشیدن گلدارها طبق مد پاییز 2017 را بخوانید.

پاییزی کلاسیک بپوشید

یک مانتو بلند گلدار انتخاب کنید، هر قدر رنگ ها حالت مات تری داشته باشند، برای پاییز مناسب تر هستند. یک مانتو بلند برای آنکه اندام شما را بهتر نشان دهد، به کمربند ظریف احتیاج دارد.

این مانتو را با شلوار پارچه ای مشکی ست کنید و با کفش تخت یا لوفر (loefers) بپوشید. این استایل همان چیزی است که دوست دارید در هفته های پاییزی مدام انتخابش کنید.

نکته: سعی کنید بقیه جزییات تیپتان را ساده نگهدارید، مثلا از یک شال ساده و کیف بدون طرح بهره ببرید.

پیراهن گلدار را پاییزی کنید

گاهی پاییزی کردن لباس ها کار ساده ای است. لباس های تابستانی تان را برای پاییز همچنان دم دست نگه دارید. یک پیراهن زنانه گلدار که در تمام طول پاییز در مهمانی ها همراهتان بوده است، در پاییز هم می تواند به لباس هایتان حال و هوایی شاد بدهد.

تنها کافی است:

  1. روی پیراهن یک کت ترنچ (Trench) بلند یا بارانی بپوشید.
  2. پیراهن را با بوت های بلند زنانه ست کنید.
  3. اکسسوری های ساده انتخاب کنید تا پیراهن گلدار بخش اصلی استایل شما باشد.

کت گلدار بپوشید

همه ما به یک کت یا کاپشن کوتاه برای روزهای خنک پاییزی احتیاج داریم، اما این بار به جای طرح های ساده از مد 2017 پیروی کنید و یک کت یا کاپشن زنانه گلدار بخرید.

رنگ گل های کت را با رنگ زمینه لباس خود ست کنید تا همه چیز متناسب به نظر برسد، تناسب بین رنگ ها، راز ست کردن لباس های پاییزی است.

گل را به کفش ها ببرید

لازم نیست طرح گلدار فقط در لباس زنانه باشد، گل ها سال جاری هم در طرح های کیف دیده می گردد و هم در انواع کفش زنانه.

نیم بوت و بوت های گلدار در ران وی های پاییز 2017 در کلکسیون های طراحان مختلف به چشم می خورد. پس اگر می خواهید تیپ پاییزیتان در عین ساده بودن طرح محبوب گلدار را هم در خودش داشته باشد، سراغ نیم بوت یا بوت گلدار بروید.

پالتو گلدار بپوشید

در آخر جسورانه ترین روش برای وارد کردن طرح گلدار به تیپ پاییزی زنانه، پوشیدن پالتوهای گلدار است.

برای یک روز شاد اما سرد پاییزی، کمی خلاقیت به خرج دهید و به جای طرح و رنگ های ساده، یک پالتو با گل های بزرگ و خیره کننده انتخاب کنید.

تنها نکته برای پوشیدن این ترند پاییزی، این است که برای بقیه لباس ها سراغ طرح های ساده بروید و یا از طرح های ریز بهره ببرید.

عکس ها را ورق بزنید و ست های گلدار بیشتری را برای پاییز سال جاری ببینید، از آن ها الهام بگیرید و با مد 2017 تیپ پاییزی متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

اگر برای پاییز سال جاری به چند لباس زنانه تازه احتیاج دارید،می توانید آن ها را در جدیدترین مجموعه های برندهای ایرانی و خارجی در خبرنگاران پیدا کنید و با چند کلیک ساده و 7 روز ضمانت بازگشت خریداری کنید.

با مد پاییز 2017 همراه شوید:

  • پاییز و زمستان سال جاری چه کفشی بپوشیم؟

  • مدهای مردانه از پاییز 2017

  • رنگ پاییز 2017 + 13 مد روز

منبع: دیجی استایل
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 46

به "پاییز سال جاری چطور گلدار بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاییز سال جاری چطور گلدار بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید