پیروزی نمایندگان چین در روز شکست تیم های استرالیا و ژاپن

به گزارش اخبار ورزشی، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و از هفته سوم این رقابت ها در منطقه شرق قاره، امروز سه شنبه چهار ملاقات برگزار گردید.

پیروزی نمایندگان چین در روز شکست تیم های استرالیا و ژاپن

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در گروهE، بیجینگ گوان چین با نتیجه 3 بر یک ملبورن ویکتوری استرالیا را شکست داد. در دیگر بازی این گروه، اف. سی سئول کره جنوبی با 5 گل چیانگرای تایلند را در هم کوبید.

در این گروه بیجینگ با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم های سئول، ملبورن و چیانگرای به ترتیب با 6، 3 و صفر امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در گروه F هم اف. سی توکیو ژاپن با یک گل مغلوب شانگهای شنهوا چین شد. پرث گلوری استرالیا هم با نتیجه یک به دو برابر اولسان هیوندای تن به شکست داد.

در این گروه اولسان با 7 امتیاز صدرنشین است و شانگهای، توکیو و پرث گلوری به ترتیب با 6، 4 و صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

این رقابت ها فردا هم در گروه های دیگر ادامه خواهد داشت.

از منطقه غرب این مسابقات که همانند منطقه شرق در کشور قطر برگزار می گردد، تیم پرسپولیس ایران راهی فینال شده است؛ دیداری که روز 29 آذر به میزبانی شهر دوحه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1210

به "پیروزی نمایندگان چین در روز شکست تیم های استرالیا و ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی نمایندگان چین در روز شکست تیم های استرالیا و ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید