کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بذری و ابراهیمی فینالیست شدند، داستان، حسین خانی و هادی در ملاقات رده بندی

به گزارش اخبار ورزشی، 2 نماینده کشورمان به ملاقات فینال مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا راه یافتند و 3 کشتی گیر دیگر در ملاقات رده بندی حضور دارند.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بذری و ابراهیمی فینالیست شدند، داستان، حسین خانی و هادی در ملاقات رده بندی

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است که در انتها رقابت های مقدماتی احمد بذری و محمدجواد ابراهیمی در اوزان 86 و 92 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و مجید داستان، مصطفی حسین خانی و محمدجواد ابراهیمی در ملاقات رده بندی حضور دارند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر گامبایار نامسرای از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 مغلوب اولوبک ژولدوشبیکوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال دنیا از قرقیزستان شد و با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال راهی گروه بازنده ها شد. داستان در این گروه مقابل نوربولات عبداله یف از قزاقستان با نتیجه 12 بر 2 به فزونی دست یافت و راهی ملاقات رده بندی شد. حریف وی در این ملاقات راحول آواره از هند است.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر بکجان ژامبولوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل جیتیندر از هند با نتیجه 2 بر 2 مغلوب گردید و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال به گروه شانس مجدد رفت. حسین خانی در این گروه پارینا چامنانجان از تایلند را با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد و به ملاقات رده بندی راه یافت. وی در این ملاقات به مصاف سومیابازار زاندانبود از مغولستان می رود.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 16 بر 5 عیسی شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات فینال شد. بذری در ملاقات نهایی به مصاف شوتارو یامادا از ژاپن می رود.

در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 ایلیسخان چیلایف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر 2 آجی احتیاج صفراحتیاجاف از ازبکستان را مغلوب کرد و به ملاقات فینال راه یافت. ابراهیمی در این ملاقات به مصاف تاکوما اوتسو از ژاپن می رود.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول با نتیجه 14 بر 4 عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل آیال لازاریف قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. هادی در این مرحله مقابل یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان با نتیجه 4 بر صفر ضربه فنی شد و به ملاقات رده بندی رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 652

به "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بذری و ابراهیمی فینالیست شدند، داستان، حسین خانی و هادی در ملاقات رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد قهرمانی آسیا، بذری و ابراهیمی فینالیست شدند، داستان، حسین خانی و هادی در ملاقات رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید