یاری: برگزاری رقابت های تکواندو در شرایط فعلی سخت است، می توانیم به جای لیگ، مسابقه برگزار کنیم

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی تیم تکواندو چای زرینه و سابق تیم تکواندو نونهالان گفت: با توجه به شرایط کشور برگزاری مسابقات لیگ تکواندو در سال جاری سخت است.

یاری: برگزاری رقابت های تکواندو در شرایط فعلی سخت است، می توانیم به جای لیگ، مسابقه برگزار کنیم

رضا یاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حواشی برگزاری مسابقات لیگ تکواندو گفت: در حال حاضر فعالیت رشته های رزمی در استان های البرز و تهران تعطیل است و پیش از آن و در زمانی که باشگاه ها بعد از مدت ها تعطیلی باز شده بود نیز تنها سه یا چهار نقر از یک کلاس 100 نفره در باشگاه ها حضور پیدا می کردند. در حال حاضر خانواده ها شدیداً نگران سلامتی فرزندان خود هستند و اجازه حضور آنها در باشگاه ها را نمی دهند.

وی شرح داد: برای حضور در لیگ، باید بازیکن چهل و هشت ساعت قبل از برگزاری مسابقات تست بدهد و در این شرایط بازیکنانی که از شهرستان می آید دیگر نمی تواند به شهر خود بازگرد و باید در تهران بماند. احساس می کنم با توجه به این فرایند برگزاری مسابقات سخت است و این موضوع را به مجید نیری، دبیر فدراسیون تکواندو و محسن تمجید، سرپرست سازمان لیگ اعلام کردم.

سرمربی تیم تکواندو چای زرینه اعلام کرد: سال گذشته در چهار رده سنی خردسالان با تیم یاری، نونهالان، نوجوانان با تیم فردیس و بزرگسالان با تیم چای زرینه در رقابت های لیگ حضور داشتم که در لیگ نقش جهان سوم شدیم. فدراسیون تکواندو در طی این سال ها با برگزاری لیگ های رده سنی مختلف زحمات زیادی را برای رشد و تربیت بازیکنان کشیده است، اما احساس می کنم برگزاری مسابقات در سال جاری بسیار سخت باشد و حداقل من نمی توانم با توجه به شرایط و هزینه ها با تیم های خود در مسابقات حضور داشته باشم.

یاری اعلام کرد: برای حضور در مسابقات باید ورودیه پرداخت کرد و در کنار آن هزینه ایاب و ذهاب و تغذیه نیز هست که نسبت به سالیان گذشته چند برابر شده است. از طرفی باید تست کرونا بدهیم که هزینه هر بار این تست حداقل 10 میلیون تومان خواهد بود و از همه این عوامل مهمتر نیز بحث سلامتی بازیکنان است. با این وجود به خاطر احترام به فدراسیون و سازمان لیگ پیش ثبت نام را انجام دادم و تمام تلاش خود را برای دریافت اسپانسر نیز انجام خواهم داد تا در صورت مهیا شدن شرایط در لیگ حضور داشته باشیم.

سرمربی سابق تیم ملی نونهالان در پایان مطرح نمود: پیشنهاد من به مسئولان سازمان لیگ این است که در سال جاری به جای برگزاری لیگ های رده های سنی، در سالن 12 هزار نفری آزادی یا فضای باز مسابقات آزاد برگزار کند. در صورت این اتفاق والدینی که تمایل به حضور فرزندان خود در مسابقات دارند، با اطلاع از شرایط تست کرونا انجام و آنها را در مسابقات شرکت می دهند. برای برگزاری لیگ نیز می توان تنها لیگ برتر را برگزار کرد تا تیم هایی که تمکن مالی دارند در مسابقات حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1108

به "یاری: برگزاری رقابت های تکواندو در شرایط فعلی سخت است، می توانیم به جای لیگ، مسابقه برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری: برگزاری رقابت های تکواندو در شرایط فعلی سخت است، می توانیم به جای لیگ، مسابقه برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید