52 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در لرستان تحت درمان هستند

به گزارش اخبار ورزشی، خبرنگاران/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: 52 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در استان تحت درمان هستند.

52 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در لرستان تحت درمان هستند

دکتر محمدرضا نیکبخت با بیان اینکه تا به امروز 424 نمونه از افراد مشکوک به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است، اضافه کرد: از این تعداد، 277 جواب به استان ارسال شده که از این تعداد 202 مورد منفی و 75 مورد مثبت اعلام شده است.

وی شرح داد: از مجموع مبتلایان تا به امروز 4 نفر فوت، 19 نفر مرخص و 55 نفر تحت درمان هستند تا بهبودی خود را بدست آورند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد آمار ضد و نقیض مبتلایان به کرونا ویروس، اضافه کرد: در میان اسامی ارسال شده به استان کدها و اسم هایی تکراری بودند و دلیل این دوگانگی آماری همین موضوع بوده است.

نیکبخت گفت: موارد مثبت مربوط به شهرستان های الشتر، خرم آباد، دورود، بروجرد، چگنی، ازنا، دلفان و کوهدشت بوده است.

وی بیان نمود: آمار اعلام شده مربوط به نمونه هایی است که از اول اسفند تا به امروز به مرکز انستیتو پاستور تهران ارسال کردیم و جواب برخی نمونه ها دیر به استان اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: آزمایش کرونا رایگان انجام می شود و تا به امروز بین پنج تا شش روز طول می کشید تا جواب آزمایش های افراد را دریافت کنیم و تمهیداتی اندیشیده شده تا این فرایند طولانی کاهش پیدا کند.

وی در مورد مراکز و کلینیک های دندانپزشکی استان که به دلیل کرونا تعطیل شدند، گفت: دو مرکز اورژانسی دندانپزشکی را در استان راه اندازی خواهیم کرد تا جوابگوی نیاز اورژانسی مردم باشد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه از شهفرایندان در خواست می کنیم که در منزل بمانند و توصیه های بهداشتی را رعایت کنند، شرح داد: امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش موارد مثبت نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 733

به "52 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در لرستان تحت درمان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "52 بیمار مبتلابه ویروس کرونا در لرستان تحت درمان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید