طراحی سایت: 6 وب سایت برتر برای ضرب کردن NFT

به گزارش اخبار ورزشی، با توجه به رشد چشم گیر NFT در سال گذشته میلادی، قطعا شما هم وسوسه شده اید تا آثاری را در این قالب برای فروش عرضه کنید. در حال حاضر آثار مختلفی در قالب NFT به فروش می رسند و گردش این بازار میلیون ها دلار است، با این حال، این صنعت هنوز اول راه است و پیش بینی می گردد تب فراگیر شدن آن همچنان ادامه داشته باشد.

طراحی سایت: 6 وب سایت برتر برای ضرب کردن NFT

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

موضوع این است که بدون ضرب کردن NFT خود نمی توانیم یک دارایی دیجیتال را در پلتفرم های متعارف این حوزه به ثبت برسانیم. بنابراین باید به سراغ وب سایت های برویم که این کار را برای ما انجام می دهند. در ادامه شما را با 6 نمونه از برترین وب سایت ها برای ضرب NFT آشنا خواهیم کرد.

1. Enjin

شما می توانید با یاری Enjin و با استفاده از JumpNet که یک نسخه خصوصی از بلاک چین اتریوم است و اکنون در دسترس عموم قرار گرفته، NFT خود را ضرب کنید. با توجه به این که Enjin توکن اختصاصی خود با نام ENJ را دارد، می تواند از شما به عنوان کارمزد ENJ دریافت کند.

بعلاوه، می توانید در هنگام ضرب NFT، کیف پول خود را به Enjin متصل و کوین ENJ را بین بلاک چین های اتریوم و JumpNet منتقل کنید تا تراکنش های به صرفه تری داشته باشید. علاوه بر این، Enjin برای ضرب کردن، gas fees نمی گیرد که یک مزیت به شمار می آید. با این حال، ضروری است بدانید که Enjin بیشتر برای NFT بازی ها مناسب است تا آثار هنری، بنابراین شاید احتیاج باشد در پی پلتفرم دیگری برای ضرب آثار هنری باشید.

2. Binance Smart Chain

بایننس یک پلتفرم مشهور و معتبر است که صرافی آن معروفیت دنیای دارد، رمز ارزش یکی از ارزهای برتر بازار است و مدیرعامل آن به تازگی در لیست افراد ثروتمند دنیا قرار گرفته. صرافی بایننس در هفته میلیاردها دلار تراکنش اقتصادی دارد (البته برای کاربران با نژاد ایرانی در دسترس نیست)، اما حیطه کاری بایننس فقط به صرافی محدود نمی گردد. Binance Smart Coin یا BSC که به صورت مستقل در کنار بلاک چین اصلی بایننس فعال است، می تواند به سادگی برای شما NFT ضرب کند.

شماری از اپلیکیشن های DeFi وجود دارند که می توانند با استفاده از BSC برای شما NFT ضرب نمایند، مانند Bakeryswap و AirNFTs. بعلاوه، می توانید از بین پلتفرم های ضرب NFT موجود جست وجو و برترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

البته ضرب NFT با استفاده از BSC رایگان نیست، اما کارمزد آن اندک است. در حال حاضر، هزینه هر ضرب معادل 0/05 BNB است که حدود 2.60 دلار می گردد. در نتیجه برای ضرب NFT خود در شبکه BSC هزینه زیادی متقبل نمی شوید، اما همچنان پلتفرم های دیگری وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها این کار را رایگان انجام دهید.

بعلاوه، زمانی که NFT شما به فروش برسد، بایننس 2.5 درصد کارمزد سرویس از شما دریافت خواهد نمود که این علاوه بر هزینه ضرب است. اگرچه ممکن است دو بار پرداخت کارمزد شما را از این پلتفرم ناامید نموده باشد، اما BSC برخلاف بسیاری از پلتفرم های موجود gas fees ندارد.

برای ضرب NFT در Binance Smart Chain، شما به یک کیف پول نرم افزاری Metamask یا Trustwallet احتیاج دارید. هر دو پلتفرم یاد شده برای گوشی های هوشمند و دسکتاپ در دسترس هستند و می توانید به سادگی از آن ها بهره ببرید.

3. Forge

این پلتفرم هم مانند Enjin بیشتر مناسب بازی هاست، بنابراین ممکن است گزینه کاملا مناسبی برای دیجیتال آرتیست ها نباشد. اما اگر هدف شما توکن های بازی است، Forge انتخابی قابل اطمینان و کاربردی است که می تواند تمامی احتیاجهای شما را برآورده کند.

برخلاف برخی از پلتفرم های معرفی شده در این مطلب، Forge بلاک چین مستقل ندارد، اما از سه بلاک چین بزرگ اتریوم، پلی گان (Polygon) و BSC پشتیبانی می نماید؛ بنابراین پلتفرم محدودی نیست.

اگر قصد دارید به یک فراوری نماینده توکن تبدیل شوید که به عنوان ضرب نماینده اثر از Forge استفاده می نماید، این وب سایت از شما درخواست می نماید فرمی را پر کنید که در آن اطلاعاتی از جمله نام و مشخصات تماس و لینکی به پرتفوی NFT یا شبکه های اجتماعی شما خواسته می گردد.

4. Rarible

Rarible یک پلتفرم NFT مشهور است که اغلب به عنوان جایگزینی برای OpenSea شناخته می گردد. در حالی که این پلتفرم ترافیک OpenSea را ندارد، اما همچنان یک گزینه بسیار مناسب برای ضرب و فروش NFT است. بعلاوه، بخشی را در اختیار شما می گذارد که می توانید با علاقه مندان به دنیای NFT به تعامل بپردازید.

ضرب توکن در Rarible در قالبی با عنوان lazy minting انجام می گردد که در این فرایند، NFT شما تا زمانی که خریداری برایش پیدا گردد، ضرب نخواهد شد. اگرچه ممکن است این موضوع کمی عجیب به نظر برسد، در واقع روش سازگارتری با محیط زیست است و هزینه آن برای کاربران بسیار پایین تر خواهد بود. در حقیقت، ویژگی lazy mint این پلتفرم به شما اجازه می دهد به صورت رایگان NFT خود را ضرب کنید.

5. OpenSea

OpenSea وب سایتی معتبر و قابل اطمینان است که تمامی چیزهای مرتبط با NFT را در یک محل جمع آوری نموده. در این پلتفرم می توانید به راحتی دارایی های دیجیتال خود را ضرب و فراوری کنید و آن ها را به فروش برسانید. با توجه به این که OpenSea رشد زیادی نموده است، یکی از برترین گزینه ها برای فروش NFT است.

بعلاوه، انتخاب این پلتفرم برای ضرب NFT بسیار عاقلانه است، زیرا مشهورترین و متنوع ترین بازار موجود در حوزه NFT را در اختیار دارد. در حالی که OpenSea هزینه ای برای ضرب NFT از شما دریافت نمی نماید، 2.5 درصد از قیمت اثر فروخته شده را دریافت خواهد نمود. باید ذکر کنیم که مانند Rarible، این پلتفرم هم ویژگی lazy minting را ارائه می نماید که در واقع به معنی ضرب نشدن NFT شما تا پیش از پیدا شدن خریدار است.

بعلاوه OpenSea هم gas fees دریافت نمی نماید. در واقع gas fee هزینه ای است که کاربران باید برای تامین قدرت پردازشی مورد احتیاج برای اجرای سایت بپردازند.

6. Proton Mint

Proton Mint هم گزینه دیگری است که می توان برای ضرب NFT به آن فکر کرد. یکی از برترین نکات درباره این پلتفرم این است که خبری از gas fees نیست و فرایند ضرب اولین توکن شما رایگان خواهد بود. بعلاوه، ضرب توکن های بعدی هم بسیار ارزان خواهد بود. این وب سایت رابط کاربری بسیار خوبی دارد و ورود شما به این حوزه را ساده تر و سریع تر می نماید.

بعلاوه، Proton Mint از تعدادی از بلاک چین های معروف مانند BSC، اتریوم و Stellar پشتیبانی می نماید. اگر در پی سرمایه گذاری روی NFT هستید، بازار متنوع Proton می تواند دارایی های دیجیتالی مختلفی را برای خرید در اختیار شما قرار دهد. اگر بخواهید کیف پول خود را به این وب سایت متصل کنید، با انتخاب های محدودی مانند Proton Wallet و Anchor Wallet یا WebAuth روبرو هستید.

ضرب کردن NFT اکنون ارزان و راحت است

اگر قصد دارید به حوزه های فراوری و فروش NFT وارد شوید، ممکن است کل این فرایند کمی ترسناک به نظر برسد، به ویژه اگر سواد فنی شما در این حوزه پایین باشد. اما با استفاده از وب سایت هایی که نام برده شد، ضرب NFT برای شما آسان تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

کارمزدهای اندک، بازارهای پشتیبان و کاربردی بودن از جمله ویژگی های پلتفرم های یاد شده هستند که می توانند ضرب و فروش NFT را بدون دردسر برای شما ممکن نمایند.

منبع: Make Use Of

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 1814

به "طراحی سایت: 6 وب سایت برتر برای ضرب کردن NFT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: 6 وب سایت برتر برای ضرب کردن NFT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید