8 کلید موفقیت آژانس های مسافرتی

به گزارش اخبار ورزشی، 1. از پایگاه داده های خود استفاده بهینه و آنها را به روز رسانی کنید. با توجه به پیشنهادات ویژه ای که در صنعت سفر وجود دارد، شما باید با مشتریان موجود در پایگاه داده خود ارتباط برقرار کنید و این پیشنهادات ویژه را برای آنها بفرستید. اطلاعات مشتریان را جمع آوری، آدرس ایمیل هایی که دارید را مرتب و طبقه بندی کنید و به صورت موثر تخفیف ها و پیشنهاد های ویژه را به اطلاع آنها برسانید.

8 کلید موفقیت آژانس های مسافرتی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

2. اگر عضو هیچ انجمن سفری نیستید، به سرعت اقدام کنید. پیشرفت فن آوری، فرصت های بازاریابی جدید ملی/ منطقه ای، عرضه نمایندگان جدید محصولات از ویژگی های محیط امروزی گردشگری می باشد. در کنار شرکای مسافرتی خود باشید و آنها را حمایت کنید، آنها تنها کسانی هستند که به شما کمیسیون بیشتر، آموزش و پشتیبانی بازاریابی ارایه می دهند.

3. آیا شما یک برنامه بازاریابی کارا دارید؟ اگر تا به حال اینکار را ننموده اید، هر چه زودتر دست به کار شوید. برنامه بازاریابی شما را وادار می نماید که یک فروش تهاجمی داشته باشید و شما را به استراتژی ها و تاکتیک هایی تجهیز می نماید تا بتوانید به اهدافتان دست یابید. بعد از تدوین برنامه بازاریابی باید یک برنامه عملیاتی تدوین کنید. اگر آن چیزی را که انتظار دارید شناسایی نکنید، برنامه شما بی فایده خواهد بود.

4. با این نگرش کار کنید که انگار امروز اولین روز کسب و کارتان است و همواره این نگرش را با خود داشته باشید. به زمانی برگردید که کسب و کار خود را پایه ریزی کردید. وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود، ما فراموش می کنیم که چه سختی هایی را تحمل نموده ایم تا بتوانیم مشتریان را به خود جذب کنیم. شما قطعاً مشتریان ثابتی دارید، اما آنها همواره سفر نمی نمایند، در نتیجه باید مشتریان جدید جذب کنید. به یاد داشته باشید که فقط 30 درصد از گردشگران تفریحی از یک آژانس مسافرتی معین استفاده می نمایند (یعنی وفادارند)؛ اگر به طور موثری در بازار حضور داشته باشید، مشتریان زیادی را می توانید جذب کنید.

5. شناسایی نیروی انسانی که توانایی ارتقای کسب و کار شما را دارند. به تعداد کارکنانی فکر کنید که کار خود را در ایرلاین ها از دست داده اند. این کارکنان نیروهای مناسبی برای استخدام هستند که همچنان دوست دارند با کسب و کارهای مرتبط با گردشگری همکاری نمایند. به نیروهای انسانی در بخش های دیگر نظیر هتل نیز فکر کنید و برای جذب آنها برنامه ریزی کنید.

6. برنامه های تشویقی سفارشی برای مشتریان خود طراحی کنید. محصولات گردشگری نظیر سفر هوایی، خودروی شخصی، هتل، پارک های موضوعی، گلف، مجتمع های آب درمانی را به صورت سفارشی به مشتریان خود ارایه دهید. بار نگرانی های برنامه ریزی سفر را از دوش مشتریان خود بردارید و اگر نمی خواهند سفر هوایی داشته باشند، دیگر وسایل حمل و نقل را به آنها پیشنهاد دهید. همچنین به فرصت های جدید دریافت کمیسیون نظیر ویلاهای اجاره ای، فروش بیمه، اطلاع رسانی سفر و دیگر تسهیلات فکر کنید. با ارتقای پیشنهادات سفارشی متنوعی که ارایه می دهید، قدرت قیمت گذاری بهتری پیدا خواهید کرد.

7. خلاق باشید و به ترفیعات فروش، پیمان های تجاری و مشارکت هایی که می توانید با تجار و دانشگاه های محلی، فروشگاه های بزرگ، رستوران ها، مکان های تفریحی، سازمان های محلی، کلوپ ها، انجمن های مردمی، خیریه ها و رویدادهای خاص محلی داشته باشید، فکر کنید. همه این نهادها راه های بی پایانی برای ارتقای کسب و کار به شما ارایه می دهند.

8. از روابط عمومی به عنوان ابزاری برای بدست آوردن شهرت در بازار بهره ببرید. من نمی توانم روشی قدرتمند تر و به صرفه تر از بدست آوردن شهرت در بازار محلی به عنوان یک متخصص سفر پیشنهاد کنم. رسانه ها انرژی و هزینه زیادی را وقف صنعت گردشگری می نمایند. شما با ایجاد یک داستان پر معنی درباره سفر، کسب و کار یا تفریح می توانید فرصت بسیار خوبی ایجاد کنید که نه تنها بازار محلی علاقه مند به خواندن و تماشای آن هستند، بلکه ارزش خبری بسیار خوبی نیز دارد. رسانه ها فرصت های زیادی را در صنعت گردشگری ایجاد می نمایند و شما باید به درستی از آن بهره ببرید.

آخرین نکته، داشتن اراده برای غلبه بر مسائل و تبدیل چالش ها به فرصت است. البته حرف زدن راجع به این موضوع بسیار ساده است ولی وقتی پای عمل می رسد، همه در جایی لنگ می زنند. با این وجود همه ما در کنار یکدیگر هستیم: دفاتر خدمات مسافرتی، عرضه نمایندگان سفر، شرکت های بازاریابی گردشگری، انجمن ها و اتحادیه های گردشگری. ما همه باید در کنار یگدیگر ارتباطی سالم و موثر داشته باشیم. ولی هر یک باید به تنهایی آغاز کنیم تا به مشتریان وفادار دسترسی پیدا کنیم و برای حفظ آنها برنامه ریزی و کوشش کنیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 576

به "8 کلید موفقیت آژانس های مسافرتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "8 کلید موفقیت آژانس های مسافرتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کلید موفقیت آژانس های مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید