9 دلیل که باید با هواپیما سفر کنیم!

به گزارش اخبار ورزشی، اول از همه، با این حقیقت رو به رو شویم که بسیاری از مواقع، هوای مشوش زمستان، بارش ها و رعد و برق ها، ترافیک های سنگین هوایی و دلایل ریز و درشت دیگر باعث می گردد تا میلیون ها مسافر در سراسر دنیا با تاخیر پروازهای حوصله سر بر، وقت شان هدر رود. حتی اتفاق می افتد که در فصل بهار و جابجایی سرسام آور و جا به جایی میلیون ها مسافر، به خاطر نوع اطلاع رسانی، پروازهای مهمی را برای رسیدن به مقصدتان از دست دهید. اما 9 دلیل وجود دارد که باعث می گردد همچنان پرواز را بهترین راه سفر بدانیم.

9 دلیل که باید با هواپیما سفر کنیم!

برای سفر با تور پوکت نوروز همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

برای تهیه بلیط هواپیما از بهترین ایرلاین ها اینجا را کلیک کنید.

سفر با هواپیما امن است

یک مثل قدیمی هست که می گوید؛ پرواز ایمن ترین راه برای سفر است. که البته همچنان هم این دیدگاه در خصوص پرواز کاملا درست است. خبرهای بد همواره بیش تر از آمار های واقعی به چشم می آیند؛ به این معنی که در سال گذشته، در سراسر جهان بیش از 93 هزار پرواز اجرا شده که همگی به خوبی و خوشی به مقصدشان رسیده اند. می گردد هفته ها و حتی ماه ها را به مطالعه و رصد پرواز ها پرداخت و حتی یک تصادف و یا نقص فنی هم در پرواز های اجرا شده پیدا نکرد. اگر عادلانه به اعداد و ارقام نگاه کنید، می بینید که سفرهای هوایی نافرجام در مقابل سفرهای اجرا شده در این صنعت، بسیار حقیر و دور از چشم است. هر کسی که در هواپیما می نشیند، فکر می نماید اگر هواپیما دچار نقص فنی شد، دیگر باید کاملا سقوط کرد و کار از کار گذشته است. اما گزارش های نقص فنی از دهه نود میلادی تا سال 2000 نشان می دهد بالای 90 درصد پروازهایی که دچار نقص فنی شده اند به سلامت به زمین نشسته اند و حتی یک قطره خون هم از بینی مسافران نریخته است.

هزینه پرواز در مقابل خدمات آن منصفانه است

اگر منصفانه به اوضاع مالی کشورها نگاه کنیم، متوجه می شویم که تنها صنعتی که همواره حق را به مخاطب خود می دهد، صنعت هواپیمایی است؛ در گزارش های مالی و تورم بازار جهانی، یک نکته نظر آدم را جلب می نماید. قیمت بلیط هواپیما یکی از معدود مواردی است که آن چنان دست خوش تغییر نمی گردد و حتی شرکت های هواپیمایی و آژانس های هواپیمایی برای رفاه حال مسافرانی که حتی در اوضاع متورم مالی در جهان، ناچار به استفاده از هواپیما هستند، تخفیف هم می گذارند. یکی از گزارش هایی که رقابت میان شرکت های هواپیمایی را نشان می داد، نتیجه ای قابل توجه از جا به جایی مسافران در 30 سال گذشته، در سطح جهان، داده بود؛ همگام با این رقابت تنگاتنگ، امکان استفاده از هواپیما از جمعیتی 10 درصدی به جمعیت 70 درصدی تبدیل شده است.

هواپیما، پیشتاز رسیدن به مقصد

تنها چند روز وقت دارید تا مقصدی را نشان کنید و به آن سفر کنید و به موقع به خانه برگردید. می دانید وقت کمی دارید و می خواهید وقت خود را تنها در مقصد مورد علاقه تان خرج کنید و نه در راه. وقتی به تمام آن چه که می خواهید نگاه می کنید، تنها هواپیما را بهترین وسیله برای سفرتان می بینید. درست است! پرواز این امکان را به شما می دهد تا در سریع ترین وقت ممکن به مقصد برسید و از لحظه لحظه تعطیلات تان لذت ببرید. زمانی هم که می خواهید به خانه برگردید، بازهم این هواپیما است که شما را در کم ترین زمان ممکن به مبدا می رساند.

سفر با هواپیما به هر نقطه از جهان

چه هوس پرسه زدن در خیابان شانزلیزه را نموده باشید، چه بخواهید در سواحل تاهیتی، روی یک تخت ساحلی دراز بکشید، تنها با انتخاب هواپیما و پرواز، می توانید رویای تان را به حقیقت تبدیل کنید. شاید سفر با کشتی لذت بخش و رویایی به نظر بیاید ولی این نکته را هم در نظر باید داشته باشید که دیدن کشورهای سبز اروپا از ارتفاع هم لطف خود را دارد. ضمناً، می توان با خیال راحت مدعی شد که تنها پرواز و صنعت هوایی است که می تواند در هر نقطه ای از جهان بنشیند. هر آن جایی که فکرش را هم نمی گردد کرد، در کم ترین زمان ممکن، زیر چرخ های هواپیما واقع شده است.

تفریح در هواپیما

این روزها، در هواپیماهای پیشرفته و بروز صنایع هوایی می توان طعم تفریح و بازی را در اوج امنیت چشید. پشت هر جایگاه یک صفحه کوچک نمایش مناسب قرار گرفته است که امکان تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و بازی های رایانه ای را برای شما فراهم می نماید. این صفحات، لمسی هستند و می گردد به راحتی از آن ها استفاده کرد. این وسایل سرگرمی یاری می نمایند تا زمان سفر را زودتر از سر بگذرانیم و به مقصد برسانیم.

خلاقیت در هواپیما

سعی کنید با لپ تاپ شخصی خود وارد هواپیما شوید؛ چرا که وقت کافی برای خلق هر چیزی را در آرامش و سکوت هواپیما خواهید داشت. اگر در ماشین نشسته باشید، کافی است تا چند دقیقه به صفحه لپ تاپ یا کتاب نگاه کنید تا حالت تهوع دچارتان گردد و اگر هم راننده باشید که به طور کلی نمی توانید کاری جز رانندگی بکنید. در کشتی و قطار هم اوضاع به همین منوال خواهد بود. اما فرصت استفاده از زمان در هواپیما، کاملا در دسترس و بدون مزاحمت است.

معاشرت در هواپیما

هر چه فضا جمع و جورتر باشد، فضا محبت آمیز تر می گردد. هواپیماها، به ویژه پروازهای کلاس اکونومی، یکی از جاهایی است که مسافران در فرصتی هر چند کم با یکدیگر آشنا می شوند و به گپ و گفتی محبت آمیز مشغول می شوند. یک حس جمعی در هواپیما وجود دارد که انگار شما و آن شخصی که در آخرین جایگاه هواپیما نشسته است، همگی یک خانواده هستید که در حال سفری خانوادگی و دسته جمعی هستید و این موضوع بیش تر از هر چیز دیگری آدم ها را به هم نزدیک می نماید.

هواپیما گهواره می گردد

اگر یکی از آن دسته افرادی هستید که اهل چرت زدن در جهت هستید، بدانید در هواپیما با خیالی راحت می توانید چرت تان را به خوابی مرغوب تبدیل کنید و بدون پریدن از خواب، ساعتی را استراحت کنید. چرت هواپیما در بالای ابرها می تواند شما را برای زمان پیاده شدن در مقصد آماده و سرحال کند.

هواپیما، چشم انداز

در زمان انتخاب جایگاه تان حتما دقت کنید که در کنار پنجره ها قرار بگیرید! در این صورت، در طول جهت اگر از قاره آفریقا می گذرید می توانید بیابان های یکدست را ببینید و درختان سرسبز را هم از پیش چشم بگذرانید و اگر در جهت قاره سبز قرار بگیرید، می توانید یکدست سبزی ببینید و رودهای طویل اروپا را با چشم های تان دنبال کنید.

امنیت، هواپیما و باز هم امنیت

بله! قبلا هم به این موضوع اشاره نموده ایم اما عقل حکم می نماید تا نکته مهم امنیت را دوباره در فهرست قرار دهیم. این که هواپیما امن ترین وسیله نقلیه جهان است، تنها یک شعار نیست. بر اساس آمارها، تنها یک پرواز در میان7 میلیون نافرجام می ماند و این آمار را نمی توان در میان وسایل نقلیه دیگر پیدا کرد. باید گفت که امنیت با فناوری و اوج خلاقیت بشر به دست می آید و این اوج برای انسان تا امروز، به انتها رساندن رویای پرواز بوده است که هر روز بیش از روز قبل، دچار تغییر و بروز شدن می گردد.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: [email protected]

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

منبع: همگردی
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 567

به "9 دلیل که باید با هواپیما سفر کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 دلیل که باید با هواپیما سفر کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید