آزمایش کشتی خودران در کره جنوبی با استفاده از فناوری نسل پنجم

به گزارش اخبار ورزشی، شرکت اس کی تله کام کره جنوبی با استفاده از فناوری ارتباطی نسل پنجم توانست یک کشتی خودران را با موفقیت به سمت مقصد راهنمایی کند.

آزمایش کشتی خودران در کره جنوبی با استفاده از فناوری نسل پنجم

از کلوب زبان آموزان دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، شرکت مخابراتی اس کی تله کام کره جنوبی با همکاری سامسونگ توانست یک کشتی خودران را با موفقیت به مقصد برساند. بدین منظور از حسگرهای جهت یاب مبتنی بر اشعه لیزر استفاده شد.

این حسگرها با استفاده ازشبکه مخابراتی نسل پنجم ، کشتی را به سمت مقصد راهنمایی کردند. کشتی مورد استفاده بدین منظور 3.3 متر طول داشته و راهنمایی آن از یک مرکز کنترل در شهر دائجون در فاصله 250 کیلومتری محل حرکت کشتی صورت گرفت.

این کشتی در جهت حرکت خود با موفقیت موانع مختلف را شناسایی نموده و با هیچ یک از آنها برخورد نکرد. سامسونگ و اس کی تله کام قصد دارند با همکاری یکدیگر پلاتفورم دیگری را نیز طراحی نمایند که برای کنترل از راه دور دیگر وسایل نقلیه خودران با استفاده از شبکه های نسل پنجم قابل استفاده باشد.

دو شرکت همچنین در حال طراحی یک پلاتفورم واقعیت افزوده به منظور کنترل سریع و آنی اقلام موجود در کانتینرهای کشتی ها هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 539

به "آزمایش کشتی خودران در کره جنوبی با استفاده از فناوری نسل پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش کشتی خودران در کره جنوبی با استفاده از فناوری نسل پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید