آنچلوتی: امشب با ایبراهیموویچ تماس می گیرم!

به گزارش اخبار ورزشی، سرمربی ناپولی در واکنش به اظهارات اخیر مهاجم سوئدی خاطرنشان کرد با او تماس خواهد گرفت.

آنچلوتی: امشب با ایبراهیموویچ تماس می گیرم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کوریه دلو اسپورت، ناپولی شنبه شب در هفته هشتم سری آ ایتالیا با دو گل ورونا را شکست داد. کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: پیروزی مهمی بود. در نیمه دوم توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم. برابر تیمی فیزیکی بازی کردیم. می توانید بهتر بازی کنید و در آن بحثی نیست. با این حال در چنین لحظاتی نشان دادن تجربه و انسجام اهمیت دارد.

سرمربی ناپولی در ادامه اظهار کرد: همواره در زمان مناسب حرکت نمی کنیم و در بعضی از ضدحمله ها دیر می رسیم. در نیمه دوم از لحاظ دفاعی بهتر عمل کردیم.

آرکادیوش میلیک پیش از بازی دیشب برای ناپولی گلی به ثمر نرسانده بود. با این حال پس از نمایش درخشان به همراه تیم ملی لهستان در انتخابی یورو 2020 نقش کلیدی برابر ورونا داشت و توانست دبل کند. آنچلوتی درباره مهاجم خود گفت: عملکردش در تیم ملی تاثیر مهمی در بازی دیشب داشت. در انگیزه و اعتماد به نفسش تغییراتی به وجود آمد. از لحاظ جسمانی مشکلاتی داشت که بهبود یافت و اکنون روی فرم است.

زلاتان ایبراهیموویچ در مصاحبه اخیرش بیان کرد دوست دارد تجربه بازی در ناپولی داشته باشد به خصوص که اکنون راهنمایی تیم بر عهده آنچلوتی است. سرمربی ایتالیایی در واکنش به اظهارات مهاجم سوئدی به شوخی گفت: امشب با او تماس خواهم گرفت و به او می گویم منتظرت هستیم. او بازیکن تاثیرگذاری است و در 29 بازی اش در MLS توانسته است 30 گل به ثمر برساند. فردا پس از این که با او تماس گرفتم به شما خواهم گفت چه پاسخی به من داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pmbaxsports.ir شناسه مطلب: 414

به "آنچلوتی: امشب با ایبراهیموویچ تماس می گیرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: امشب با ایبراهیموویچ تماس می گیرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید